Volvo 740 met opdringerige caravan...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2007 16:43 #1062286
door V700 register
Hallo allemaal , het gaat er echt van komen, zelfs ik word lid as. zaterdag,
dat scheelt al wel 10 euri als ik het zo even goed heb,als rechtgeaarde zuunige hollander.
Ik heb een paar verzoeken aan diverse lezers, ben nl. op zoek naar iemand in de buurt van Maarssen/Utrecht die samen met mij eens de kleppen wil stellen en eventueel wat meer klusjes kan doen. Ik kan zelf wel gewoon kleppen stelle maar met shims en zo daaar heb ik nog geen kaas van gegeten.
Het wordt weer tijd, en ik heb het flauwe vermoeden dat de garage die nu de beurten doet zich
daar met een jantje van Leiden van af maakt omdat het met shims enzo gaat.
Teveel werk. men beweeerde laatst dat het nog niet nodig was, maar een sleutel op het blok was er niet geweest...
er moeten nog wat dingetjes gedaan worden, de bekende hemel is bezig een eigen leven te gaan leiden, de linkerachterportier kan slechts van binnen uit geopend worden én ik ben op zoek naar iemand die een schade kan herstellen.

even het verhaal...
Tijdens de vakantie bij Bitburg, jawel, van het bier, stond mijn auto op een
officiële parkeerplaats, hellend met een percentage van 6% bij de camping
te genieten van het zonnetje...
Een slimme medelander wilde zijn caravan verplaatsen omdat deze de dag ervoor
tot de assen in het water had gestaan omdat de plaastelijke rivier buiten de oevers getreden was......
Geen veiligheidsdraad eraan want hij hoefde toch maar een paar honderd meter te rijden.
eerst de berg op... langs mijn bevallige 740 GL ... en toen 150 meter hoger en verder
pang... losgeslagen van de trekhaak. Ik weet een ervaren stevige kont van een 740 is en blijft voor caravans een toppunt om achter te hangen maar om nou met een stevig vaartje
uitgerekend mijn 740 kont te nemen vind ik nou ook weer wat overdreven..
Maar goed het gebeurde dus wel, stevige knal en de gloednieuwe caravan had een stevige schade van zo'n 1000 euri's opgelopen.
De volvo, tja, had ook wel wat maar veel minder dan ik verwachtte..

De vezekering regelt het wel... maar... een volvo van 18 jaar waar jij je hele ziel en zaligheid
in legt enz. heeft dan toch maar een dagwaarde van 1200 eurootjes. dus het spande er nog om.... of ik was hem helemaal kwijt, zo'n verzekeringskerel heeft lak aan het feit dat je volvo
pas 180 D km gelopen heeft, in goede staat is en nog tot mijn 65 ste door (ik ben pas 46..)
moet rijden (:->) nou ja bij wijze van spreken dan.
Ik probeer een foto bij te voegen...
Mensen , misschien zien we elkaar op de beurs anders hoor ik graag eens van jullie

Groeten Peter

PS. ook ik ben geloof ik te stom om foto's te uploaden, in de tekst, ik heb ze via de bijlage
toegevoegd maar vind ze nog niet terug in de voorbeeld weergave..
we zien het wel. Tot volvo.

Volvo 740 met opdringerige caravan... is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal , het gaat er echt van komen, zelfs ik word lid as. zaterdag,
dat scheelt al wel 10 euri als ik het zo even goed heb,als rechtgeaarde zuunige hollander.
Ik heb een paar verzoeken aan diverse lezers, ben nl. op zoek naar iemand in de buurt van Maarssen/Utrecht die samen met mij eens de kleppen wil stellen en eventueel wat meer klusjes kan doen. Ik kan zelf wel gewoon kleppen stelle maar met shims en zo daaar heb ik nog geen kaas van gegeten.
Het wordt weer tijd, en ik heb het flauwe vermoeden dat de garage die nu de beurten doet zich
daar met een jantje van Leiden van af maakt omdat het met shims enzo gaat.
Teveel werk. men beweeerde laatst dat het nog niet nodig was, maar een sleutel op het blok was er niet geweest...
er moeten nog wat dingetjes gedaan worden, de bekende hemel is bezig een eigen leven te gaan leiden, de linkerachterportier kan slechts van binnen uit geopend worden én ik ben op zoek naar iemand die een schade kan herstellen.

even het verhaal...
Tijdens de vakantie bij Bitburg, jawel, van het bier, stond mijn auto op een
officiële parkeerplaats, hellend met een percentage van 6% bij de camping
te genieten van het zonnetje...
Een slimme medelander wilde zijn caravan verplaatsen omdat deze de dag ervoor
tot de assen in het water had gestaan omdat de plaastelijke rivier buiten de oevers getreden was......
Geen veiligheidsdraad eraan want hij hoefde toch maar een paar honderd meter te rijden.
eerst de berg op... langs mijn bevallige 740 GL ... en toen 150 meter hoger en verder
pang... losgeslagen van de trekhaak. Ik weet een ervaren stevige kont van een 740 is en blijft voor caravans een toppunt om achter te hangen maar om nou met een stevig vaartje
uitgerekend mijn 740 kont te nemen vind ik nou ook weer wat overdreven..
Maar goed het gebeurde dus wel, stevige knal en de gloednieuwe caravan had een stevige schade van zo'n 1000 euri's opgelopen.
De volvo, tja, had ook wel wat maar veel minder dan ik verwachtte..

De vezekering regelt het wel... maar... een volvo van 18 jaar waar jij je hele ziel en zaligheid
in legt enz. heeft dan toch maar een dagwaarde van 1200 eurootjes. dus het spande er nog om.... of ik was hem helemaal kwijt, zo'n verzekeringskerel heeft lak aan het feit dat je volvo
pas 180 D km gelopen heeft, in goede staat is en nog tot mijn 65 ste door (ik ben pas 46..)
moet rijden (:->) nou ja bij wijze van spreken dan.
Ik probeer een foto bij te voegen...
Mensen , misschien zien we elkaar op de beurs anders hoor ik graag eens van jullie

Groeten Peter

PS. ook ik ben geloof ik te stom om foto's te uploaden, in de tekst, ik heb ze via de bijlage
toegevoegd maar vind ze nog niet terug in de voorbeeld weergave..
we zien het wel. Tot volvo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2007 16:53 #1181637
door V700 register
Dat doe je goed..
Lid worden bedoel ik dus.
En daarna kun je op de sleuteldagen je kleppen stellen.
dat wordt vaker gedaan.
Omdat je in het midden van het land woont zijn de sleuteldagen noot ver weg.
op 3 nov is er al een, maar ik weet niet of je er nog bij kunt.
en ja over caravans heb ik ook nog een mening....
Gauw tot ziens!
en Foto's mag je ook naar mij mailen zet ik ze er wel bij..
Beantwoord door V700 register in topic goed gedaan!
Dat doe je goed..
Lid worden bedoel ik dus.
En daarna kun je op de sleuteldagen je kleppen stellen.
dat wordt vaker gedaan.
Omdat je in het midden van het land woont zijn de sleuteldagen noot ver weg.
op 3 nov is er al een, maar ik weet niet of je er nog bij kunt.
en ja over caravans heb ik ook nog een mening....
Gauw tot ziens!
en Foto's mag je ook naar mij mailen zet ik ze er wel bij..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam