Banner

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2007 10:01 #1062161 door V700 register
Banner is gemaakt door V700 register

Sinds een paar dagen hebben we een mooi bannertje gemaakt om gasten te verleiden lid te worden van onze mooie vereniging. De leden zien dit natuurlijk niet want ze zijn al lid, toch ben ik benieuwd wat ook zij van het bannertje vinden. Als je een keer afmeldt van de site kun je de banner bewonderen in de linker kantlijn.

Wat je dan meteen ook ziet is dat we de laatste paar weken behoorlijk aandacht hebben gegeven aan de buitenkant van de site. Er waren nog een aantal dingen kapot die nu weer werken. Ik moet mezelf er ook regelmatig toe dwingen ook eens af te loggen ;-) Ik hoop dat de site hiermee aantrekkelijker is voor nieuwe toevallige bezoekers en dat in ieder geval een gedeelte daarvan blijft hangen op de site.

Verder zijn we bezig geweest de documentatie pagina's meer prominent in de zoekresultaten te laten terugkomen door het toevoegen van steekwoorden. Je kunt dat zelf ook doen op het moment dat je een pagina of weblink toevoegt. Het zijn steekwoorden die je zelf mag verzinnen. De bedoeling is de steekwoorden te gebruiken waarmee je zelf dat document of die pagina zou willen terug vinden. Op deze manier hopen we de verzamelde kennis in de site makkelijk toegankelijk te maken.

Wat vinden onze gasten van de site op dit moment? en van de banner? Je hoeft natuurlijk niet lid te worden, je bent en blijft van harte welkom als gast op dit forum. Ik heb al een paar reacties gehad maar wil graag ook hier de gelegenheid bieden aan gasten om te reageren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2007 10:36 #1181040 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic niet uitloggen maar hierop klikken

www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/2

En o ja, ziet er prachtig uit! Ben benieuwd of het nu extra leden oplevert. Worden de sleuteldagen nog drukker... 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2007 10:40 #1181041 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meer sleuteladressen

tonherman schreef :
Worden de sleuteldagen nog drukker... 

of kunnen we meer sleuteladressen gaan hanteren, dichter bij huis.. ieder nadeel heb z'n voordeel ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2007 12:32 #1181045 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lijkt me een strak plan
Vind het er ook mooi uitzien. Heb zelf wel het probleem dat de site erg langzaam is. Je moet regelmatig geruime tijd wachten voor het gevraagde onderdeel verschijnt.

Meer sleuteladressen lijkt me een goed voorstel, zit zelf in het zuiden en daar gebeurt nu niet zoveel.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC