HELAAS GEEN SLACHTFEST! 960 3.0 24 V ESTATE
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2007 09:14 #1178783
door Michiel Van S (GAST)
Hoi Mathy,
Hij blijft gewoon rijden voor zover ik heb begrepen. Ik ga snel weer een andere zoeken die ik kan gaan demonteren.
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Blijft rijden
Hoi Mathy,
Hij blijft gewoon rijden voor zover ik heb begrepen. Ik ga snel weer een andere zoeken die ik kan gaan demonteren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2007 15:00 #1178804
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Volvonnibaal
- Michiel Van S (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2007 16:01 #1178807
door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Niet
alles voor mijn neus gaan wegkopen zodat ik niets meer te demonteren heb....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2007 17:48 #1178811
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sedan/estate achterbank
is een sedan achterbank te gebruiken voor een estate? Of zijn die wezenlijk anders?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-09-2007 20:58 #1178821
door V700 register
zijn deze wezenlijk anders.
ik heb nog een achterbank voor een 960 sedan in leer liggen, maar krijg hem met geen mogelijkheid pas voor een 940 estate.
voorstoelen is plug en play
Beantwoord door V700 register in topic volgens mij
zijn deze wezenlijk anders.
ik heb nog een achterbank voor een 960 sedan in leer liggen, maar krijg hem met geen mogelijkheid pas voor een 940 estate.
voorstoelen is plug en play
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2007 10:25 #1178876
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ach
Het gaat om buitenlandse donoren, die niet zonder reden goedkoop te verkrijgen zijn, en we houden er een aantal 960/S/V90 hier mee op de weg.
Zo verkeerd kan dat toch niet zijn?
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2007 17:55 #1178894
door Eric Bakker (GAST)
Emotioneel maakt het voor mij denk ik een verschil of je een 'rijdende' auto gaat slopen, of een 'niet-meer-rijdende'. Je haalt toch ook geen organen uit nog levende mensen (enkele uitzonderingen daargelaten).
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Donor
Willem van Strik lidnr 328 schreef : Het gaat om buitenlandse donoren, die niet zonder reden goedkoop te verkrijgen zijn, en we houden er een aantal 960/S/V90 hier mee op de weg.
Emotioneel maakt het voor mij denk ik een verschil of je een 'rijdende' auto gaat slopen, of een 'niet-meer-rijdende'. Je haalt toch ook geen organen uit nog levende mensen (enkele uitzonderingen daargelaten).
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-09-2007 10:06 #1178926
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ja
Er is natuurlijk een grens aan wat sloopwaardig is: mijn V90 die geadverteerd stond als "loop of sloop" is er het levende bewijs van.
Toch heb ik inmiddels voldoende info om te weten dat ook die auto niet-rijdend geweest is: de achterbak schijnt vol te hebben gelegen met wat onder de motorkap hoorde, een gigantische puzzel om dat allemaal weer goed te krijgen. Iemand heeft 'm wel gelegd, en ik ben blij.
Maar ook: ik wil wel een keer een goed drieliterblok hebben, en dat komt nu eenmaal meest waarschijnlijk uit een goede auto. Of iemand moest zo vriendelijke zijn de zijne total-loss te rijden...
Het blijft afwegen wat wel en niet kan, maar soms zie ik ook het tegendeel: te slechte auto's die met veel inzet rijdend gemaakt/gehouden worden, terwijl ze nooit meer echt mooi zullen worden, tenzij je een volledige restauratie uitvoert. Voorbeelden uit de club zal ik niet met name noemen hier, maar ze zijn er wel.
Toch heb ik inmiddels voldoende info om te weten dat ook die auto niet-rijdend geweest is: de achterbak schijnt vol te hebben gelegen met wat onder de motorkap hoorde, een gigantische puzzel om dat allemaal weer goed te krijgen. Iemand heeft 'm wel gelegd, en ik ben blij.
Maar ook: ik wil wel een keer een goed drieliterblok hebben, en dat komt nu eenmaal meest waarschijnlijk uit een goede auto. Of iemand moest zo vriendelijke zijn de zijne total-loss te rijden...
Het blijft afwegen wat wel en niet kan, maar soms zie ik ook het tegendeel: te slechte auto's die met veel inzet rijdend gemaakt/gehouden worden, terwijl ze nooit meer echt mooi zullen worden, tenzij je een volledige restauratie uitvoert. Voorbeelden uit de club zal ik niet met name noemen hier, maar ze zijn er wel.
Moderators: Jerry Stam