Een geluk bij een ongeluk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-09-2007 20:44 #1061833 door V700 register
Een geluk bij een ongeluk is gemaakt door V700 register

Een enkeling van jullie weet dat ik uit Noorwegen een hele mooi 940 met leder, automaat en airco uit 1998 had gekocht. Een kennis die daar woont zou hem naar NL brengen, bij familie op bezoek gaan en dan terug vliegen.

Helaas heeft de huidige eigenaar de auto vorige week tegen een vangrail aangezet met als gevolg total loss. Gelukkig had hij zelf niets maar de Volvo is iets smaller geworden. Dus geen mooie 940 meer voor mij.......

Tot eind vorige week toen ik op een handelaars veilingsite mijn nieuwe auto zag:

-V70 Europa 2.4 benzine
-Bj. 2000
-230dkm
-Leder beige
-Automaat
-Airco
-Houtinleg
-Etc.

Geen 700 / 900 maar zeker niet te versmaden. Kon hem voor handelsprijs kopen dus dit maar gedaan.

Jullie verlaten ga ik niet, ik heb de 740 Blackline in nieuwstaat nog en ik heb besloten deze niet te verkopen.

Nog wel te koop mijn Estate 1995 in technisch perfecte staat. Ik heb nog niet zoveel reacties gehad wat mij verbaast gezien de staat, mooie kleur en de redelijke prijs van EUR 3250 (ja in prijs verlaagd)

Link: <a href="/node/13213"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/13213

Zodra de auto gebracht is zal ik foto's plaatsen. Auto moet van binnen en buiten flink gereinigd worden dus ik breng hem nog naar de poetser als hij verder goed is (heb hem nog niet gezien en geen meter in gereden maar ik koop per jaar blind 250 bestelwagens gebruikt en het gaat in de handel eigenlijk altijd goed)

Groet,

Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC