is dan NIETS meer heilig
- V700 register
- Nieuw lid
-
ok, ik had destijds een vouwwagen achter de 780 naar Lowlands en ik ben ook best in voor wat pimpen, maar er zíjn grenzen, ook bij niet-700's!
<a href=" www.camper-freaks.nl/verlaagde%20volvo%2...%20caravan_small.jpg " target="_blank">allemachtig (nieuw venster)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Siang
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als extreme fan van elk soort conversie, kan ik dit soort initiatieven alleen maar toejuichen en vindt dit eigenlijk lang niet zo erg als met een vouwwagen erachter naar lowlands, dát zou ik nou nooit doen, overigens probeer ik ze ook zo laag mogelijk te maken, komt de stuureigenschappen enorm ten goede, volgens mij ligt het zwaartepunt van die lage rooie overigens onder de as, prachtig, gaat ie zelf tegensturen, jammer van die sleurhut erachter, zou verboden moeten worden .

Groeten, Co.
- V700 register
- Nieuw lid
-
nvliet schreef :
.
Als extreme fan van elk soort conversie, kan ik dit soort initiatieven alleen maar toejuichen en vindt dit eigenlijk lang niet zo erg als met een vouwwagen erachter naar lowlands, dát zou ik nou nooit doen, overigens probeer ik ze ook zo laag mogelijk te maken, komt de stuureigenschappen enorm ten goede, volgens mij ligt het zwaartepunt van die lage rooie overigens onder de as, prachtig, gaat ie zelf tegensturen, jammer van die sleurhut erachter, zou verboden moeten worden
wellicht kunnen we elkaar vinden in dit compromis: de <a href=" stannerair.hypermart.net/1986vixen.htm " target="_blank">Vixen (nieuw venster)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Martin, Volvisti
mbroeren schreef : wellicht kunnen we elkaar vinden in dit compromis: de <a href=" stannerair.hypermart.net/1986vixen.htm " target="_blank">Vixen (nieuw venster)
Zie hier, het bewijs. Dit is duidelijk het ruimteschip van een intelligente, buitenaardse wezens.
Groetjes
Mathy (die zich afvraagd of aliens spacecake bij de koffie eten)
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-