Volvo 940 2.3 IC lpg (€2450) te koop in Groningen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2007 15:25 #1175775 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verslagje

Dag Bas,

Je hebt PM. Heb de auto gezien. Conclusie: auto met werk, linksachter scherm met een deuk, koplampglas met flinke barst, hemelje vuil, dus in gerookt, interieur verder redelijk. Auto startte niet, ook niet na gebruik booster, waterpomp lekt volgens mij, motorblok vettig, geen airco. Optisch wel mooi in de lak. Dus als je hem voor een habbekrats kunt krijgen is het misschien wel een aardige auto. Jammer dat hij niet wilde starten.  

Voor die prijs zijn er volgens mij wel betere te krijgen, gezien de lichte schade. Opkopen voor de onderdelen is een optie.

Groet Gerard

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-08-2007 17:23 #1175779 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt.

Bericht ontvangen.

Allereerst erg bedankt voor het gaan kijekn, dat waardeer ik zeer.

Verder denk ik dat ik hem voor dat bedrag laat staan.

Hij kost 2500 euro, plus 300 voor omkeuring naar G3, de deuk wil ik er dan ook uit, het achterlicht moet vervangen, koplamp ook, knipper heb ik nog.
Cleanen van binnen kan nog, herbekleden is een optie.

Waterpomp kan een klein klusje zijn.
Niet starten ben ik ook niet zo erg bang voor.
Wel schuifdak, geen airco, nou ja, dat wist ik al, is niet anders, maar of ie werkt is duister.

Via berichtje las ik nog wat kleinigheden, alles bijelkaar klinkt het leuk, maar met name een ontbrekende onderhoudshistorie ben ik geen fan van.

Ik laat hem staan.

Ik zal de titel veranderen, de link staat hieronder.

<a href=" auto.marktplaats.nl/volvo/105216123-volv...-t-m-20-02-2008.html " target="_blank">Advertentie 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC