zooooooooo jammer dat mensen eerst roepen dan denken

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2007 11:57 #1176154 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic interpretatie...

Ik las het heel anders.
De twee minpunten die je noemde waren voor mij al tenietgedaan door de 3 pluspunten erboven.

Als ik een Diesel nodig had zou ik deze zeker overwegen. De kop is gereviseerd dus hij zou bij goed gebruik zo weer 4 ton meekunnen toch?
Hij is ook redelijk compleet uitgerust en hij ziet er op de foto erg goed uit.

Het is dat ik niet voldoende km's maak om te moeten dieselen anders had ik voorgesteld om hem te ruilen voor mijn 745 16V met bijbetaling van mijn kant...
Misschien dat over een half jaartje mijn auto zakelijk moet gaan gebruiken... Als ie er dan nog staat zal ik zeker contact opnemen...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2007 14:22 #1176164 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gevoel.. geen speculatie..

Jeroen,

Mijn reactie is vooral voortgekomen uit een gevoel dat bovenkwam na lezing van jouw posting. Ik had het zo niet opgeschreven, als ik überhaupt al de behoefte had gehad ongevraagd te reageren op een in mijn ogen te hoge prijs.Maar dat terzijde.

Volgens mij stel je geen negatieve bedoelingen te hebben gehad bij je posting. Ik stelde op basis van argumentatie bereid te zijn mijn mening te herzien. Ik heb geen enkele reden om aan de oprechtheid van je laatste reactie te twijfelen. Bij deze dus gebeurd, mijn mening herzien, gevoel heeft me bedrogen. Gelukkig maar. Ook dat in alle openheid.

Overigens, ook van mijn kant, no offense

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC