Rigeldag & nieuwe bandendag!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2007 10:53 #1061316
door V700 register
Rigeldag & nieuwe bandendag! is gemaakt door V700 register
Het is vandaag zo ver! De Rigels + 4 nieuwe banden worden er vandaag onder gezet door de heer Kwik-Fit.
185/65/15 Michelin Energy is het geworden. 345 Euro voor 4 stuks + ballanceren en uitlijnen.
Een foto volgt zo spoedig mogelijk.
Rik
185/65/15 Michelin Energy is het geworden. 345 Euro voor 4 stuks + ballanceren en uitlijnen.
Een foto volgt zo spoedig mogelijk.
Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2007 21:38 #1174984
door V700 register
Gefeliciteerd!
Goede keuze
Slurpje krijgt deze velgen onder z,n "kont" zodra het kwik weer onder de 7C° daalt, met winterbanden kan hij dan stylvol de winter door.
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Beantwoord door V700 register in topic Mooi !
Gefeliciteerd!
Goede keuze
Slurpje krijgt deze velgen onder z,n "kont" zodra het kwik weer onder de 7C° daalt, met winterbanden kan hij dan stylvol de winter door.
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2007 22:16 #1174988
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kwit Fit
En hoe was de service van KF, want hier zijn nogal wat verschillende meningen over Kwik Fit te vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2007 22:28 #1174991
door V700 register
Hier in Velp (Gld) werd ik direct geholpen en kon ik mijn velgen achterlaten om ze vervolgens aan het einde van de dag weer op de auto te laten zetten. Ik heb de auto ook direct maar even laten uitlijnen. Stuurt met de nieuwe rubbers duidelijker beter, verademing is net een te groot woord maar je merkt het wel degelijk!
Ik kon er al die tijd bij blijven staan en de monteur vertelde precies wat hij aan het doen was en hoe het in z'n werk ging. Ondertussen heb ik maar een kopje koffie getapt. Ik was even bang dat de velg met zwaar persluchtgeweld zou worden vastgedraaid maar het laatste stuk werd met de hand (11kg) vastgezet. Hij heeft de oude banden gemerkt en zelfs nog even in de de kofferbak gelegd.
Geen onvertogen woord dus.
Ik moest alleen nog wel even betalen....
Gegroet.
Beantwoord door V700 register in topic Fit Kwik
Hier in Velp (Gld) werd ik direct geholpen en kon ik mijn velgen achterlaten om ze vervolgens aan het einde van de dag weer op de auto te laten zetten. Ik heb de auto ook direct maar even laten uitlijnen. Stuurt met de nieuwe rubbers duidelijker beter, verademing is net een te groot woord maar je merkt het wel degelijk!
Ik kon er al die tijd bij blijven staan en de monteur vertelde precies wat hij aan het doen was en hoe het in z'n werk ging. Ondertussen heb ik maar een kopje koffie getapt. Ik was even bang dat de velg met zwaar persluchtgeweld zou worden vastgedraaid maar het laatste stuk werd met de hand (11kg) vastgezet. Hij heeft de oude banden gemerkt en zelfs nog even in de de kofferbak gelegd.
Geen onvertogen woord dus.
Ik moest alleen nog wel even betalen....
Gegroet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2007 22:43 #1174993
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prima
Het kan dus wel bij Kwik Fit.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2007 09:15 #1175009
door Jeroen van Bodegom
Bij mijn eerste en tevens laatste Kwikfitbezoek werd de krik netjes NAAST de kriksteun op de dorpel geplaatst.
Vervolgens werden de velgen met nieuwe banden er inderdaad met bruut persluchtgeweld opgedraaid.
Wat ik wel een geweldige service van KwikFit vond was de lekrijgarantie. Ik kreeg na 4 maanden een lekke band. Ik terug voor een nieuwe, bleek dat ik maar 1/4 of de helft van de prijs hoefde te betalen.
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Bijkbaar...
Bij mijn eerste en tevens laatste Kwikfitbezoek werd de krik netjes NAAST de kriksteun op de dorpel geplaatst.
Vervolgens werden de velgen met nieuwe banden er inderdaad met bruut persluchtgeweld opgedraaid.
Wat ik wel een geweldige service van KwikFit vond was de lekrijgarantie. Ik kreeg na 4 maanden een lekke band. Ik terug voor een nieuwe, bleek dat ik maar 1/4 of de helft van de prijs hoefde te betalen.
Moderators: Jerry Stam