XC70 slechts 1 dag oud
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2007 19:34 #1174753
door V700 register
Dit is de auto waar onze kinderen en kleinkinderen een vereniging voor gaan oprichten. Zij zien de kwaliteiten en charmes tegen die tijd wel om deze auto's te laten overleven, net zo als wij nu met de 700/900 doen. Mijn vader vindt mijn hobby (960) ook maar koude drukte om zo'n "moderne" vierkante baksteen. In zijn beleving zijn alleen auto's van voor de oorlog het bewaren waard. Dat is nu wat het "voorschrijdend inzicht" wordt genoemd.
Beantwoord door V700 register in topic Toekomst
hdalhuisen schreef :
Wat is dit???
,........Gatverdamme!!!
Da,s toch geen VOLVO meer??
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Dit is de auto waar onze kinderen en kleinkinderen een vereniging voor gaan oprichten. Zij zien de kwaliteiten en charmes tegen die tijd wel om deze auto's te laten overleven, net zo als wij nu met de 700/900 doen. Mijn vader vindt mijn hobby (960) ook maar koude drukte om zo'n "moderne" vierkante baksteen. In zijn beleving zijn alleen auto's van voor de oorlog het bewaren waard. Dat is nu wat het "voorschrijdend inzicht" wordt genoemd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2007 20:13 #1174759
door V700 register
Als m,n kinderen later met zo,n auto de oprit opkomen gaat de deur snel op slot en verschuil ik mij achter de bank
Trouwens ,dat kunnen ze toch niet betalen zo,n juppenbak !
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Beantwoord door V700 register in topic Nee,nee,nee,....
Als m,n kinderen later met zo,n auto de oprit opkomen gaat de deur snel op slot en verschuil ik mij achter de bank
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2007 20:35 #1174764
door V700 register
Hoezo, gaan ze bij de belastingen werken?????
Dat valt nog te bezien,
verhoudingsgewijs kost hij net zoveel als destijds jouw 760 en die heb je ook op gegeven moment kunnen kopen, dat zal hun ook wel een keertje lukken.
Dus wat dat betreft kun je nog niet rustig gaan slapen.
Beantwoord door V700 register in topic Dat weet ik zo net nog niet
hdalhuisen schreef :
Hoezo, gaan ze bij de belastingen werken?????
hdalhuisen schreef :
Dat valt nog te bezien,
verhoudingsgewijs kost hij net zoveel als destijds jouw 760 en die heb je ook op gegeven moment kunnen kopen, dat zal hun ook wel een keertje lukken.
Dus wat dat betreft kun je nog niet rustig gaan slapen.
Moderators: Jerry Stam