Bwleagh......smerig!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2007 16:05 #1174480 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hahahaaha!!

Da's waar Jan.

Aan de andere kant. Onze V700's zijn natuurlijk allemaal zo goed dat we niet steeds onder de kap hoeven te duiken, toch?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2007 16:46 #1174481 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Nou...

Ik lees regelmatig dingen als 'help, wil niet, loopt niet lekker' e.d. (en als dat het geval niet is, er zijn er weinig full-options en 'man' knutselt er wel graag veel in )

Ben ik blij dat ik m'n wagens al stuk koop. (dat maakt ze betaalbaar, zo was de 780 TD ook betaalbaar)

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2007 18:05 #1174490 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nog niet, maar lang kan dat niet meer duren ..

Hallo Jan

jhuijsmans schreef : Als je met je neus onder de motorkap zit dan kan je geen voetbal kijken...

En zo te lezen ook geen "Pimp my ride".

Groetjes

Mathy

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2007 19:49 #1174496 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Tuurlijk...

Mathy schreef :
Hallo Jan

jhuijsmans schreef : Als je met je neus onder de motorkap zit dan kan je geen voetbal kijken...

En zo te lezen ook geen "Pimp my ride".

Groetjes

Mathy

Daar ben je dan zelf mee bezig... zelf doen is nog altijd leuker dan kijken... met zowat alles.

Dit weekend gaat de V6 geen verse koppakkingen krijgen (mis nog wat, naast tijd om de garage uit te mesten zodat de wagen naar binnen kan), dus maar de TD pimpen met een goede set dtoelen, cruis control (1e voorbereidingen) en met een beetje geluk een goedhemeltje. (eens kijken of het gaat lukken deze te fixen, al dan niet tijdelijk)

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2007 20:30 #1174499 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Smaak?

Smaken verschillen.

Die persoon heeft in iedergeval er wel tijd en geld in gestoken om een mooie bolide te 'vervormen' in een (in zijn ogen) nog mooiere wagen.

Zelf vind ik dat je dit soort dingen (optisch pimpen) bet beleid moet doen. Maar ja, smaken verschillen nu eenmaal.

Vandaag staan te kwijlen bij een V70 in Ocianic Blue...... wow..... als ik de wagen ooit nog eens moet overspuiten dan wordt het deze kleur.

BTW hij had wel de kleur wijziging eens bij de RWD mogen doorgeven.

Voor de rest zeg ik: kraak geen smaak af van een persoon. Helaas zie ik dat hiet maar al te vaak voorbij komen door de 'puristen'. Ieder het zijne......

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC