Yesssssss...... Goedgekeurd!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2007 11:32 #1174029
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Eiffel
Inderdaad, dat is voor die tijd zeker een bizarre prestatie. Dat is volgens mij ook de brug die als concept/oefenobject voor de Eiffel Toren diende. Knap staaltje van staalbouw. (eigenlijk gietijzer)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2007 22:45 #1174077
door V700 register
Jeroen, je kan met je vrouw misschien eens gaan oefenen op de pont de Normandie, aan de monding van de Seine. Ik ben er al eens overgegaan met de vrachtwagen en vind ze indrukwekkend. Als je wil kan je er zelfs te voet of met de fiets erover....
Hier een linkje.... <a href=" www.carte-postale.com/honfleur/pontdenormandie.htm "> www.carte-postale.com/honfleur/pontdenormandie.htm
@ Bas: Zat je op vakantie vorig jaar niet langs de D940 of zo? Welke periode was dat nu weer?
Groetjes, Hugo
Beantwoord door V700 register in topic Pont de Normandie
Jeroen, je kan met je vrouw misschien eens gaan oefenen op de pont de Normandie, aan de monding van de Seine. Ik ben er al eens overgegaan met de vrachtwagen en vind ze indrukwekkend. Als je wil kan je er zelfs te voet of met de fiets erover....
Hier een linkje.... <a href=" www.carte-postale.com/honfleur/pontdenormandie.htm "> www.carte-postale.com/honfleur/pontdenormandie.htm
@ Bas: Zat je op vakantie vorig jaar niet langs de D940 of zo? Welke periode was dat nu weer?
Groetjes, Hugo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2007 09:35 #1174091
door V700 register
Maar ik heb hem wel genoemd.
Ik dacht dat de D944 in Auvergne lag, wat kan kloppen, maar de D940 loopt langs de kust, en sorry, daar kom ik nooit.
Mijn vader trouwens wel, dis zat afgelopen twee weken in het uiterste puntje van Bretagne, Plogoff of zo?
Dit jaar gewoon langs de N88, nou ja, er langs........je hoort hem net niet, behalve op dinsdag.
Dan komen er echt mensen uit Italie en Denemarken, met een dikke Volvo of Scania, om op de Marche aux Bestiaux hun wagen vol te laden met op basis van handjeklap gekochte koeien of schapen .
Mooi gezicht, helaas voor de beesten an sich niet altijd even prettig.
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij niet.
Maar ik heb hem wel genoemd.
Ik dacht dat de D944 in Auvergne lag, wat kan kloppen, maar de D940 loopt langs de kust, en sorry, daar kom ik nooit.
Mijn vader trouwens wel, dis zat afgelopen twee weken in het uiterste puntje van Bretagne, Plogoff of zo?
Dit jaar gewoon langs de N88, nou ja, er langs........je hoort hem net niet, behalve op dinsdag.
Dan komen er echt mensen uit Italie en Denemarken, met een dikke Volvo of Scania, om op de Marche aux Bestiaux hun wagen vol te laden met op basis van handjeklap gekochte koeien of schapen .
Mooi gezicht, helaas voor de beesten an sich niet altijd even prettig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2007 23:28 #1174298
door V700 register
Ook ik ben dit jaar redelijk netjes door de apk gefietst (eerste keer voor mij). Wel 2 aandachtspuntjes waarvan er al 1 in de planning zat. moest RV een nieuw bandje hebben bijna en de remslangen zijn niet meer je van het, maar nog wel goed genoeg dus dat is evt mooi sleuteldag voer.
Keurmeester verslikte zich nog wel een keer in de 443dkm die de auto gelopen heeft
Tsja en zoals de plannen eruit zien gaan we dit jaar waarschijnlijk of naar auvergne of naar bretagne(hangt een beetje van m'n vriendin af)
Beantwoord door V700 register in topic nog een gelukkige
Ook ik ben dit jaar redelijk netjes door de apk gefietst (eerste keer voor mij). Wel 2 aandachtspuntjes waarvan er al 1 in de planning zat. moest RV een nieuw bandje hebben bijna en de remslangen zijn niet meer je van het, maar nog wel goed genoeg dus dat is evt mooi sleuteldag voer.
Keurmeester verslikte zich nog wel een keer in de 443dkm die de auto gelopen heeft

Tsja en zoals de plannen eruit zien gaan we dit jaar waarschijnlijk of naar auvergne of naar bretagne(hangt een beetje van m'n vriendin af)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-07-2007 10:27 #1174311
door V700 register
toch blijft dat grappig.
Met een auto met zo'n km stand heeft gewoon op vakantie gaan.
De buurman in zijn nieuwe leasebak zal niet begrijpen wat je aan het doen bent, maar dat maakt het extra leuk...
straks op de camping ook even langs de neus weg zeggen wat de km stand is...
Altijd goed voor een glimlach van een dag of... 14
(en prettig dat hij weer goedgekeurd is)
Beantwoord door V700 register in topic leuk!
toch blijft dat grappig.
Met een auto met zo'n km stand heeft gewoon op vakantie gaan.
De buurman in zijn nieuwe leasebak zal niet begrijpen wat je aan het doen bent, maar dat maakt het extra leuk...
straks op de camping ook even langs de neus weg zeggen wat de km stand is...
Altijd goed voor een glimlach van een dag of... 14
(en prettig dat hij weer goedgekeurd is)
Moderators: Jerry Stam