vraagje aan iedereen; wie wil nieuwe onderdelen goedkoper?...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dag allemaal,
Ik werk bij een Volvo-dealer en heb in de planning om voor de leden van deze vereniging diverse onderdelen in te kopen in een grote bestelling. 't idee is bumpers en lichtmetalen velgen te bestellen (dat lijken me delen die veel mensen willen i.v.m. beschadiging van 't orgineel, maar misschien hebben jullie nog zelf ideeen?).
Nu weet ik niet of ik uberhaupt deze oproep mag plaatsen hier, maar t is het proberen waard leek me zo om mensen hiervan mee te laten profiteren. (ik krijg nl. personeels korting die ik gezellig aan jullie doorbereken...)
Laat me weten wat jullie vinden en vooral ook wat jullie zouden willen hebben! Even voor de twijfelaars; 't zijn allemaal gewoon 100% nieuwe en 100% orginele Volvo-onderdelen voor minder dan 100% van de normale prijs
Let me know...
Niels
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat lintje brengen zal het probleem niet zijn, net als die taart voor de Drupal-technici. Maar ik vraag mij af wat de werkgever er van vindt als jij op regelmatige basis veel materialen afneemt.
En wat vindt de belastingdienst van deze geste? Dat kunnen zij zien als handel en zomaar ineens krijg je een naheffing op de materialen. Weg voordeel en een kater erbij.
Ik begin hierover omdat ik bij bepaalde leveranciers ook korting kan krijgen die met de installatie techniek te maken hebben. De belastingdienst denkt in zo'n geval dat je met handel bezig bent en wil dan graag BTW zien ...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Niels
Geen gek idee. Maar over welke prijzen hebben we het dan? M'n bumperhoezen wil ik al een tijdje vervangen, maar nieuw kosten die tussen 300 en 400 euro per stuk als ik me niet vergis. Hier in de buurt kan ik tweederhands exemplaren krijgen, maar het is een kleine sloperij. En dan moet ik weer een afspraak maken, want de grotere delen liggen op een andere locatie waar normaalgesproken niemand komt. En dan moet je natuurlijk nog maar afwachten wat ze hebben liggen.
Eric de Bree (van Chips away) heeft er al eens naar gekeken. Conclusie: niet bij laten werken, maar gewoon vervangen.
Groetjes
Mathy (die een 945 GLE uit 1991 rijdt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klinkt heel goed. Hangt natuurlijk wel veel af van wat de besparing op onderdelen gaat zijn...
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dag allemaal,
Ik zal maargewoon t rijtje afgaan;
"Maar ik vraag mij af wat de werkgever er van vindt als jij op regelmatige basis veel materialen afneemt."
Dit is eerder gedaan door collega's, maar dan voor de 850 Club Nederland. Ik heb t idee overgenomen onder t motto beter goed gejat dan slecht bedacht.
"
En wat vindt de belastingdienst van deze geste?"
Euhm sja zoals wij dat in Brabant zeggen; da wik nie, maar hoe gaan ze er daar achter komen? 't is niet mijn idee om hier een maandelijks terugkerend fenomeen van te maken; een keer groot inkopen en dat was t dan zo ongeveer.
"Maar over welke prijzen hebben we het dan?"
Daar kan ik nog niets van zeggen, de personeelskorting hangt af van t onderdeel; het is niet een vast persentage dat sowieso van ieder onderdeel afgetrokken word; soms meer korting, soms minder korting dus.
Ik denk dat ik hiermee de meeste vragen heb weggenomen. Ik kan voorlopig de man die erover gaat niet spreken, die is op vacance. Dus of en hoe t uiteindelijk gaat is nog even afwachten. Ik wil eerst even meningen en belangstelling peilen.
Niels
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Niels,
Goed aanbod! Leuk!
Aan wat voor voordeel denk je dan? Ik krijg bij mijn eigen dealer tussen de 20 en 30% korting, afhankelijk van het soort onderdelen.
Groet,
Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb zeker interesse.
Moet nog mijn linkervoorwiel naaf vervangen.
Maar zoals al velen vragen hangt vd korting af.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onze magazijnman is net terug van vakantie. ik ga hem even voorleggen hoe hij het precies in gedachten had.
Voor de 850-club zijn er toen een hele boel van dezelfde onderdelen besteld, veel mensen wilden bijvoorbeeld voor hun "gewone" T5 een T5R bumper hebben.
't is ook hiermee wel de bedoeling dat t vooral veel dezelfde onderdelen zijn, als ik hem goed begrijp.
weet een van jullie waar ik t beste deze oproep kan plaatsen zodat zoveel mogelijk mensen er van weten? hier in de kletshoekl valt de responce n beetje tegen...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Niels
Niels van Roij schreef : weet een van jullie waar ik t beste deze oproep kan plaatsen zodat zoveel mogelijk mensen er van weten? hier in de kletshoekl valt de responce n beetje tegen...
Bij de advertenties!
Als je dan in de titel ook iets duidelijker omschrijft waar het om gaat (nieuwe originele onderdelen, van de dealer, group buy, i.o.d.) reageren ze wel.
Je moet zien de aandacht te krijgen van je doelgroep. In één regel tekst.
Groetjes
Mathy