Installatiehandleiding CC gezocht - foto mag ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-07-2007 22:53 #1061064
door V700 register
Heeft er iemand een digitale versie van de installatiehandleiding van de installatieset voor een 940 met B230Fb motor (B230 dus)?
Het gaat om de handleiding waar de vacuumbalg montage op staat.
Ik heb een beugel, maar ik heb geen idee hoe die erop moet, vandaar.
Installatiehandleiding CC gezocht - foto mag ook. is gemaakt door V700 register
Heeft er iemand een digitale versie van de installatiehandleiding van de installatieset voor een 940 met B230Fb motor (B230 dus)?
Het gaat om de handleiding waar de vacuumbalg montage op staat.
Ik heb een beugel, maar ik heb geen idee hoe die erop moet, vandaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2007 09:17 #1173634
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic puzzelen
Bas, Als je de gasrol erop hebt gemonteerd, komt de vacuumbalg daar haaks op, zodanig dat het gaskabeltje recht vanuit de vacuumbalg op de gasrol komt. Voorzover ik weet wordt de vacuumbalg op het inlaatspruitsuk vastgezet. Dat wordt dus even puzzelen met het beugeltje. Is er niet ergens een foto te vinden waar je e.e.a. uit af kunt leiden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2007 09:57 #1173637
door V700 register
Neen, ik heb nergens een foto, helaas.
Ik heb wel de goeie beugel, dus wellicht het verkeerde blok...??
Het beugeltje heeft 3 gaten, waarvan er op zich 1 precies op het spruitstuk past, maar de rest kan ik niet goed plaatsen.
De beugel is een platgedrukte Z-vorm, licht getordeerd.
Als iemand een foto heeft, heel erg graag......
Beantwoord door V700 register in topic Nope.
Neen, ik heb nergens een foto, helaas.
Ik heb wel de goeie beugel, dus wellicht het verkeerde blok...??
Het beugeltje heeft 3 gaten, waarvan er op zich 1 precies op het spruitstuk past, maar de rest kan ik niet goed plaatsen.
De beugel is een platgedrukte Z-vorm, licht getordeerd.
Als iemand een foto heeft, heel erg graag......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2007 17:30 #1173644
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic B230FK ook goed?
Dan maak ik wel even een foto. Laat maar horen of je er iets aan hebt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-07-2007 18:04 #1173646
door V700 register
Ik weet niet waar de gasrol zich bevind op jouw blok, maar bij mij zit ie verticaal, langs het inlaatspruitstuk, de kabel loopt dus in het verlengde van de auto.
Dus tenzij de gasrol bij jou horizontaal op het blok ligt, wil ik wel graag een foto.
Overigens bood de Karwei uitkomst, daar heb ik een hoekbeugel gekocht en de vacuumbalg op gemonteerd.
Niet orgineel, ook niet erg netjes, maar het werkt uitstekend!!
Beantwoord door V700 register in topic Ligt eraan.
Ik weet niet waar de gasrol zich bevind op jouw blok, maar bij mij zit ie verticaal, langs het inlaatspruitstuk, de kabel loopt dus in het verlengde van de auto.
Dus tenzij de gasrol bij jou horizontaal op het blok ligt, wil ik wel graag een foto.
Overigens bood de Karwei uitkomst, daar heb ik een hoekbeugel gekocht en de vacuumbalg op gemonteerd.
Niet orgineel, ook niet erg netjes, maar het werkt uitstekend!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2007 17:39 #1173712
door V700 register
De as waar de drie wieltjes opzitten waar de gaskabel + ?(automaat?) + cruise control kabel aan trekken, loopt horizontaal, evenwijdig aan de denkbeeldige as door de voorwielen van de auto. De wieltjes op deze as staan dus verticaal, evenwijdig aan de wielen van de auto.
De Z-beugel waar de CC-balg op is geschroefd, is met twee bouten vastgeschroefd in het inlaatspruitstuk, waar twee uitstulpingen aanzitten (ongeveer tussen het gasklephuis en de bestuurder) waarin de bouten houvast vinden. Het is vrijwel niet mogelijk om, zonder uitbouwen van een stel componenten, die Z-beugel duidelijk op een foto te krijgen. Aangezien de auto in de brandende zon staat, heb ik daar nu even geen zin in.
Meer info nodig?
Beantwoord door V700 register in topic Horizont- of Vertic-aal?
De as waar de drie wieltjes opzitten waar de gaskabel + ?(automaat?) + cruise control kabel aan trekken, loopt horizontaal, evenwijdig aan de denkbeeldige as door de voorwielen van de auto. De wieltjes op deze as staan dus verticaal, evenwijdig aan de wielen van de auto.
De Z-beugel waar de CC-balg op is geschroefd, is met twee bouten vastgeschroefd in het inlaatspruitstuk, waar twee uitstulpingen aanzitten (ongeveer tussen het gasklephuis en de bestuurder) waarin de bouten houvast vinden. Het is vrijwel niet mogelijk om, zonder uitbouwen van een stel componenten, die Z-beugel duidelijk op een foto te krijgen. Aangezien de auto in de brandende zon staat, heb ik daar nu even geen zin in.
Meer info nodig?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2007 20:04 #1173724
door V700 register
Ik heb namelijk ook zo'n Z-beugel en daar gaat het nou net om.
Maarre, de profesorische oplossing met de Karwei-hoekbeugel, werkt voorlopig perfect.
Dus als het een beetje is afgekoeld, en je zin hebt om een foto op te sturen, dan graag.
Ik heb er geen haast mee, voorlopig zit het dus en ben ik heel erg dik tevreden en dat is met mijn postuur best knap.
Beantwoord door V700 register in topic Helaas niet genoeg.
Ik heb namelijk ook zo'n Z-beugel en daar gaat het nou net om.
Maarre, de profesorische oplossing met de Karwei-hoekbeugel, werkt voorlopig perfect.
Dus als het een beetje is afgekoeld, en je zin hebt om een foto op te sturen, dan graag.
Ik heb er geen haast mee, voorlopig zit het dus en ben ik heel erg dik tevreden en dat is met mijn postuur best knap.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2007 22:51 #1173740
door V700 register
Mooi Bas,
Dat hij het doet is geweldig! Heb bij je 'complete set' nog veel moeten bijkopen? En weet jij wat het kost om alles bij de dealer te bestellen? Zo'n cc staat toch wel erg hoog op de verlanglijst.
Groet, Klaas
Beantwoord door V700 register in topic PROFICIAT
Mooi Bas,
Dat hij het doet is geweldig! Heb bij je 'complete set' nog veel moeten bijkopen? En weet jij wat het kost om alles bij de dealer te bestellen? Zo'n cc staat toch wel erg hoog op de verlanglijst.
Groet, Klaas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2007 08:31 #1173755
door V700 register
Ik had de pedaalschakelaars twee keer besteld, maar er was er 1 geleverd. Ik ga dus vanmiddag even langs de dealer en zal eens voor je informeren.
Op de inbouwhandleiding stond nog 293 gulden excl btw voor de computer, dat is (zoals ik wel vermoedde) het duurste deel.
Ik laat het even weten.
Overigens staat er volgens mij nog een computer op de site te koop......
Beantwoord door V700 register in topic Zou ik even moeten uitzoeken.
Ik had de pedaalschakelaars twee keer besteld, maar er was er 1 geleverd. Ik ga dus vanmiddag even langs de dealer en zal eens voor je informeren.
Op de inbouwhandleiding stond nog 293 gulden excl btw voor de computer, dat is (zoals ik wel vermoedde) het duurste deel.
Ik laat het even weten.
Overigens staat er volgens mij nog een computer op de site te koop......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2007 10:21 #1173761
door V700 register
Het hele pakket (Basisset, 1271577) kost € 334.89 ex. btw (€ 398,52 incl.)
De installatiekit (Inst.Kit. 3501279) kost € 64.39 ex. btw. (€ 76.63 incl.
Samen dus 475 euries, alles nieuw, inclusief handleidingen en alle toebehoren uit de genoemde sets.
(met de prijs is nog wel iets te doen denk ik, als je wilt, bestel dan wel even via mij.....)
Groupbuy.....????!??!?
Beantwoord door V700 register in topic Prijzen.
Het hele pakket (Basisset, 1271577) kost € 334.89 ex. btw (€ 398,52 incl.)
De installatiekit (Inst.Kit. 3501279) kost € 64.39 ex. btw. (€ 76.63 incl.
Samen dus 475 euries, alles nieuw, inclusief handleidingen en alle toebehoren uit de genoemde sets.
(met de prijs is nog wel iets te doen denk ik, als je wilt, bestel dan wel even via mij.....)
Groupbuy.....????!??!?
Moderators: Jerry Stam