De fijnste auto die ik ooit gehad heb.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2007 21:01 #1061037 door V700 register
De fijnste auto die ik ooit gehad heb. is gemaakt door V700 register

Na maandag 2 uur bij de garage gezeten te hebben, is er vandaag een nieuwe injectorrail in mijn Volvo geplaatst. Stationair loopt hij nu mooi rustig, hij accelereerd beter (lees heeeeel snel) en slaat niet meer over onder het rijden. De OMVL installatie werkt weer naar behoren en ik rijd lekkerder dan de koningin!! Al het gezoek met ieders hulp heeft als gevolg dat ik mijn 940 in korte tijd goed heb leren kennen, waarvoor mijn dank aan eenieder.

Volgende week ga ik naar Zuid Frankrijk en mag ik heerlijk 12 uren aan een stuk sturen. Ik verwacht duidelijk frisser uit te stappen dan met de Mondeo het geval was.

groet, Klaas die nu echt heel blij met zijn auto is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2007 21:10 #1173417 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zekers.

daalderop schreef : Ik verwacht duidelijk frisser uit te stappen dan met de Mondeo het geval was.

Dat weet ik wel zeker, Volvo maakt niet voor niets al jarende beste stoelen.......

Een hele fijne vakantie gewenst. Waar gaat de reis heen, als ik vragen mag (ongeveer)?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2007 21:26 #1173422 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vakantie
Die gaat naar Onesse, ca 100 km ten zuiden van Bordeaux aan de kust. 2 weken eten en wijn drinken als de welbekende god.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-07-2007 23:38 #1173451 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wie weet

komen we elkaar tegen. Wij vertrekken dinsdag richting Biarritz. Het is een heerlijke streek, lekker eten en drinken en fietsen in de uitgestrekte pijnbomen en stranden en golven die je verder nergens vindt.

De Zweedse plannen liggen in de koelkast vanwege het weer aldaar: ik ben toe aan een beetje zonlicht!

Bon vacances,

Rob K.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC