Ik ben blij
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Die Borbets misstaan wat mij betreft simpelweg, zou ik geen verbetering vinden ten opzichte van Draco's (al is het een inch groter).
Maar ik sluit me wel aan bij Jan Huijsmans: polarissen zouden NOG mooier staan: bekijk.mijn.volvos.nu/gif/Volvo/740/full.../volvo-740.07.03.jpg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dat doet me er aan denken dat ik nog banden wil zoeken voor de polarissen die onder donna bianca gaan... Polarissen onder een 780, zeker een witte, staan grandioos...
<a href=" jan.huijsmans.nu/Trip/VROM-2005/vrom-2005.02.42.jpg " target="_blank">
(image is clickable naar originele foto in nieuw venster, Baseman)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
jhuijsmans schreef :
Dat doet me er aan denken dat ik nog banden wil zoeken voor de polarissen die onder donna bianca gaan... Polarissen onder een 780, zeker een witte, staan grandioos...
jan.huijsmans.nu/Trip/VROM-2005/vrom-2005.02.42.jpg
(*snif* nu maakt ie er hier zelfs geen link meer van. Wel pop-up voor link of image, maar reageert niet op de OK knop)
Inderdaad erg mooi, een witte 780 met Polarissen.
(Veel mensen vinden witte auto's niet mooi maar mijn statement is dat een mooie auto juist in het wit mooier is. In het wit zie je het model namelijk erg goed. Lelijke auto's moet je in een donkere kleur hebben. Het model valt weg en de details komen naar voren. )

P.s. onder de Borbets zitten nog erg goede banden, maat 215/45R17 (Voor 200 Euro krijg je de velgen erbij...)
En de rest van de specs, dus welke band eigenlijk... en hoeveel profiel er nog over is is ook
handig.
Ik zal thuis even kijken welke maat ik nu heb.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
allemaal een kwestie van smaak gelukkig. Ik had onder mijn vorige auto een set hele mooie 7" brede Borbets. Maar omdat ze allemaal krom waren heb ik ze er maar onder laten zitten bij de verkoop. Zelf ben ik erg tevreden over de Draco's onder mijn Turbo. dat zijn tenslotte de "turbo"velgen.
Aan de andere kant zitten die tegenwoordig ook al op de meeste "gewone"uitvoeringen(dit bedoel ik niet rot hoor), zodat dat onderscheid wat begint te vervagen.
Ik wil er weer geen velgen op hebben die links en rechts anders zijn, zo heeft iedere gek z'n gebrek.
Mijnupgrade zou dan toch een setje Multi-X velgen zijn, hoewel die geloof ik van de 780 komen.
Maar gelukkig is iedereen blij met zijn eigen persoonlijk velg

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat vind ik inderdaad erg jammer van veel velgen. Ook bij de Hydra's is dat zo. Daar hadden ze een links en een rechts type voor moeten maken. Gelukkig zie je maar 1 kant van de auto tegelijk...gbomer schreef : Ik wil er weer geen velgen op hebben die links en rechts anders zijn, zo heeft iedere gek z'n gebrek.