Toertocht Achterhoek op zaterdag 1 september 2007

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 17:25 #1172484 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Nee, je leest het niet goed

960 estate 1996 schreef :

Paul schreef : zul je net weer zien....twee leuke Volvo evenementen in een weekend is weer net te veel van het goede. Hadden graag mee gedaan, maar ja soms moet je toch keuzes maken. Goed een mooi initiaf Gerard. Heb met Jeroen ook een spontaan de eerste zuinigheidsrit georganiseerd en aan zo'n initiaf kan je veel plezier aan beleven.

ik het goed dat er in dit zelfde weekeinde ook een zuinigheidsrit gaat plaatsvinden?

Frits,

De eerste zuinigheidsrit is o.a. georganiseerd door Paul, de tweede door Jeroen en ondergetekende, en een derde moet nog door iemand georganiseerd gaan worden.

Er staat dus geen zuinigheidsrit op het programma, dus het is maar 1 evenement. En als je het echt niet meer snapt stuur je me maar een PB

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 18:51 #1172492 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier.....

onstaat enige verwarring.....Dat was natuurlijk niet de bedoeling.

Het tweede evenement is wel een degelijk Volvo evenement en dat is het volgende:

"Jubilee Party" t.a.v. het 10 jarig bestaan van het 240-260 register in Waalwijk.

en dat is natuurlijk weer net een dag later, dus toch twee evenementen in een weekend en dat is jammer.....

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 19:56 #1172498 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Jammer!

Gerard,

We lopen al een paar jaar dergelijke evenementen mis zo ook deze keer, we zijn de dag ervoor als alles goed gaat net weer voor een maand naar Zweden vertrokken.

Veel plezier, ten eerste met het uitzetten en natuurlijk ook op de dag zelf!

Groeten,

Ton en Ria Visser. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 20:17 #1172501 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duidelijk

Paul schreef :

Het tweede evenement is wel een degelijk Volvo evenement en dat is het volgende:

"Jubilee Party" t.a.v. het 10 jarig bestaan van het 240-260 register in Waalwijk.

en dat is natuurlijk weer net een dag later, dus toch twee evenementen in een weekend en dat is jammer.....

Duidelijkheid daar hou ik van

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 22:04 #1172529 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk vooruitzicht

Ton en Ria,

Een maand vakantie daar zou ik zo voor tekenen. Het blijft altijd lastig om met vakantieplanning en evenementen rekening te houden en andersom. Bedankt voor jullie hartelijke wensen. Ik wens jullie op mijn beurt een fijne vakantie en een zorgeloze reis toe.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 22:16 #1172531 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daar heb ik geen rekening mee gehouden

Paul schreef :

Daar heb ik geen rekening mee gehouden. Uit onwetenheid heb ik niet gekeken of er in dit weekend andere Volvo activiteiten georganiseerd waren. In het vervolg zal ik hierop letten. Wel is het natuurlijk zo dat de meeste activiteiten in de zomermaanden plaatsvinden en dat als gevolg daarvan een aantal mensen vanwege hun vakantie niet mee kunnen doen. Vandaar dat de keuze op 1 september is gevallen om deze toertocht voor de meesten na de vakantie te laten plaats vinden. De andere weekenden in september zijn al bezet vanwege lokale festiviteiten, waardoor onder andere deze lokatie voor de barbeque niet mogelijk was.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2007 22:42 #1172538 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Och....

Gerard, je kan ook niet met alles rekening houden. Er is altijd wel een activiteit in de planning. Dat is nou gewoon het nadeel als je van meedere clubs lid bent, daar zullen wel meer leden last van hebben.......

Gewoon plannen dus er zijn altijd genoeg leden om zo'n evenement te laten slagen.

Veel succes met je organisatie! Volgende ronde zijn we er mogelijk wel bij.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 02:35 #1172554 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Da'sjammer

Covik schreef :

Paul schreef :

Daar heb ik geen rekening mee gehouden. Uit onwetenheid heb ik niet gekeken of er in dit weekend andere Volvo activiteiten georganiseerd waren. In het vervolg zal ik hierop letten.

Gerard,

daar is helaas niets aan te doen, zoals Paul schrijft, er zijn meerdere leden met meerdere types Volvo, je kan dan nooit meer wat plannen.

Daarnaast heeft de roeivereniging z'n jaarlijkse BBQ, De scouting heeft open huis en ga zo maar door.

Het klinkt hard maar we kunnen op gegeven moment niet altijd rekening houden met andere evenementen buiten onze vereniging want dan kun je nooit wat plannen, er is elk weekend altijd wel wat te doen.

De mensen moeten dan op gegeven moment keuzes maken, da's logisch. Ik ken Paul, ik ken zijn liefde voor de 240 dus ik begrijp zijn keuze en ik weet ook dat hij het dan jammer vindt dat hij dit evenement moet missen.

De externe evenementen (om ze zo maar te noemen) die in de agenda komen zijn de evenementen die ook aangemeld worden bij de redactie (ondergetekende dus) of het secretariaat. Dat zijn dan vaak overkoepelende evenementen waar je dan naar keuze  je wagen mee naar toe kan nemen. Bijvoorbeeld de Elandrun, De VKB, De VROM etc. Helaas heb ik nooit een aanmelding gezien van dit 10 jarig bestaan van het 240-260 register.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-07-2007 13:29 #1172714 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lastig

mderijke schreef : Ik moete even kijken of ik vrij kan krijgen van de baas, als dat lukt zijn wij (mijn meissie en ik) van de partij met de Turbelle

Ik moet nog even vervanging zien te regelen voor 2 uurtjes, Er zal een van de collega's van de opvolgende ploeg twee uurtjes eerder moeten beginnen

dus het is nog even afwachten voor ik definitief ja kan roepen..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-07-2007 17:06 #1172743 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook

ik ben van plan om te komen.

Maarrr moet nog even kijken of het allemaal wil lukken.

(scouting-daf etc)

Zodra ik het definitief weet meld ik dat hier ook even.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC