Volvo alarm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2007 14:37 #1060741
door V700 register
Volvo alarm is gemaakt door V700 register
Op marktplaats wordt een origineel <a href="
auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...Kfj%2B4VB4M&df=1
" target="_blank">volvo alarm aangeboden. Is zoiets eenvoudig in te bouwen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2007 15:38 #1171133
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alarm
Volvo is toch een fabrikant met standaard aansluitingen. Ik veronderstel dat een alarm van een 760 dan ook gaat passen in een 900.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2007 21:11 #1171153
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Forget it
Ik heb dit alarm al eens bekeken (een mede-verenigingslid had dit alarm ook) en het is voor de 760 inderdaad voorbereid, maar voor een ander type wordt het een hoop aanpassen en dat zou ik niet doen, je zoekt je dan helemaal gek als je een storing hebt en de wagen wil niet meer starten of zo (er zit een startonderbreker in dacht ik)MSuidgeest schreef : Volvo is toch een fabrikant met standaard aansluitingen. Ik veronderstel dat een alarm van een 760 dan ook gaat passen in een 900.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2007 16:17 #1171260
door Leon Doensen
....maakt het natuurlijk niks uit of je dit ding er in knupt of eentje van een ander merk. Een Gemini of Cobra of orig. Volvo, ze hebben toch allemaal dezelfde signalen nodig om goed te kunnen functioneren. Als je een electrisch schema aan kunt komen is het een kwestie van tijd en goed kijken. Omdat je de zender van dit originele alarm bij de ontvanger bij de voorruit moet houden om te (de)activeren lijkt het dat het infrarood gestuurd wordt maar ik kan me vergissen. Als dat inderdaad zo is dan zou ik em niet eens inbouwen maar gaan voor een radiografische zender/ontvanger die van alle kanten werkt. Waarom is dit alarm anders nog niet verkocht want de prijs is niet hoog??
ff checken dus!

Beantwoord door Leon Doensen in topic In principe....
....maakt het natuurlijk niks uit of je dit ding er in knupt of eentje van een ander merk. Een Gemini of Cobra of orig. Volvo, ze hebben toch allemaal dezelfde signalen nodig om goed te kunnen functioneren. Als je een electrisch schema aan kunt komen is het een kwestie van tijd en goed kijken. Omdat je de zender van dit originele alarm bij de ontvanger bij de voorruit moet houden om te (de)activeren lijkt het dat het infrarood gestuurd wordt maar ik kan me vergissen. Als dat inderdaad zo is dan zou ik em niet eens inbouwen maar gaan voor een radiografische zender/ontvanger die van alle kanten werkt. Waarom is dit alarm anders nog niet verkocht want de prijs is niet hoog??
ff checken dus!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2007 12:26 #1171553
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat mede-verenigingslid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2007 18:10 #1171600
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dacht het al
Moderators: Jerry Stam