Stichting greyhond in nood
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2007 21:26 #1060672
door V700 register
Stichting greyhond in nood is gemaakt door V700 register
Ik ben net op weg naar mijn videomontageadres en onderweg ontwaar ik een grijze '90 740 in mijn spiegel die ik nog niet kende.
Bij het stoplicht kwamen we naaste elkaar te staan. En natuurlijk staken we onze duim naar elkaar op.
Ik kon het natuurlijk niet laten om de jongeman in zijn 740 estate (met tussenneus) een folder in de hand te drukken en hem te vertellen dat hij vooral moest kijken op deze site.
Echter, toen hij weg reed (naar rechts was eerder groen dan rechtdoor) ontwaarde ik op zijn achterruit een sticker van
<a href=" www.greyhoundsinnood.com/index.php " target="_blank">"stichting greyhound in nood"
Uiteraard heb ik daar ook een kijkje genomen. Ik moet zeggen dat ik als hondenliefhebber behoorlijk onder de indruk ben van deze vereniging. Het is niet altijd leuk wat je ziet
Ik hoop dan ook van harte dat ze hun werk blijven doen, En hoe klein ook, dat die 740 daar een bijdrage aan kan leveren.
Bij het stoplicht kwamen we naaste elkaar te staan. En natuurlijk staken we onze duim naar elkaar op.
Ik kon het natuurlijk niet laten om de jongeman in zijn 740 estate (met tussenneus) een folder in de hand te drukken en hem te vertellen dat hij vooral moest kijken op deze site.
Echter, toen hij weg reed (naar rechts was eerder groen dan rechtdoor) ontwaarde ik op zijn achterruit een sticker van
<a href=" www.greyhoundsinnood.com/index.php " target="_blank">"stichting greyhound in nood"
Uiteraard heb ik daar ook een kijkje genomen. Ik moet zeggen dat ik als hondenliefhebber behoorlijk onder de indruk ben van deze vereniging. Het is niet altijd leuk wat je ziet
Ik hoop dan ook van harte dat ze hun werk blijven doen, En hoe klein ook, dat die 740 daar een bijdrage aan kan leveren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2007 21:31 #1170554
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad
Ik ben geen vegetarier maar na sommige beelden ga je toch anders tegen de zaken aankijken.
Ctrl + W = Alt + F4
Ctrl + W = Alt + F4
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-06-2007 23:31 #1170582
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sponsorrit?
Ook ik heb de afgrijselijke foto's gezien en de schrijnende verhalen gelezen. Op 1 september staat een toertocht in de planning misschien kunnen we daar een sponsorrit van maken? Plubliciteit kan ik wel regelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-06-2007 00:32 #1170591
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En zo zijn er nog meer.........
En zo zijn er nog meer honden in Spanje die in allerlei zogenaamde "dodingscentra" zitten. Oók EU....
Ze kunnen (de opbrengsten van) een sponsorrit vast goed gebruiken. Ik heb veel bewondering voor dit soort vrijwilliger organisaties. (Overigens, ook in Nederlandse asiels zitten te veel honden veel te lang, maar dit terzijde)
Hans, die wel iets met honden heeft dus...
Ze kunnen (de opbrengsten van) een sponsorrit vast goed gebruiken. Ik heb veel bewondering voor dit soort vrijwilliger organisaties. (Overigens, ook in Nederlandse asiels zitten te veel honden veel te lang, maar dit terzijde)
Hans, die wel iets met honden heeft dus...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-07-2007 12:19 #1173891
door V700 register
ja idd
je bent mij toen inderdaad tegen gekomen.
het is erg wat er tegenwoordig nog allemaal kan gebeuren met honden en ook andere dieren.
zulke gekke dingen blijf je tegen komen ook in nederland.
in princiepe vind ik het erg dat er inderdaad vrijwillegers zo als wij moeten zijn maar als je het al een tijd doet let je gelukkig niet meer zoveel op wat er gebeurd is met de honden maar meer op wat wij ze nog zouden kunnen bieden om hun leven zo goed mogenlijk verder te kunnen laten gaan.
de 740 draagt ook aardig een steentje bij loppt echt super en ben helemaal verkocht aan volvo
heel veel ruimte en comfor in de auto. volgende week rijden we ermee naar spanje incl een paardetrailer met 2 pony's erin die daar in het opvang centrum een beter leven gaan krijgen. heb er vol vertrouwen in dat we goed daar gaan komen dank zij onze 740.
leuk dat jullie de site bekenen hebben en dat er toch wel meer mensen zijn die dit toch wel aan het hart gaat.

groetjes patrick (greyhound700)

Beantwoord door V700 register in topic ja idd
je bent mij toen
ja idd
je bent mij toen inderdaad tegen gekomen.
het is erg wat er tegenwoordig nog allemaal kan gebeuren met honden en ook andere dieren.
zulke gekke dingen blijf je tegen komen ook in nederland.
in princiepe vind ik het erg dat er inderdaad vrijwillegers zo als wij moeten zijn maar als je het al een tijd doet let je gelukkig niet meer zoveel op wat er gebeurd is met de honden maar meer op wat wij ze nog zouden kunnen bieden om hun leven zo goed mogenlijk verder te kunnen laten gaan.
de 740 draagt ook aardig een steentje bij loppt echt super en ben helemaal verkocht aan volvo
leuk dat jullie de site bekenen hebben en dat er toch wel meer mensen zijn die dit toch wel aan het hart gaat.

groetjes patrick (greyhound700)

- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2007 01:19 #1173953
door bouke maas (GAST)
Volgens mij heb ik je die dag ook zien rijden op de rotonde aan het einde van de A326 (grote kubussen) bij nijmegen. Ik heb ook wel eens jullie site bekeken. Zoeken jullie nog mensen voor tijdelijke opvang in Nederland?
Groetjes Bouke
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic He patrick,
Volgens mij heb ik je die dag ook zien rijden op de rotonde aan het einde van de A326 (grote kubussen) bij nijmegen. Ik heb ook wel eens jullie site bekeken. Zoeken jullie nog mensen voor tijdelijke opvang in Nederland?
Groetjes Bouke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2007 22:06 #1174182
door V700 register
oo ja das is mooi wij zijn altijd op zoek naar mensen die tijdelijk een hond in huis willen nemen en hem een beetje basis dingentjes kan leren over het leven in nederland.
stuur ff je email adres en een beetje gegevens van je zelf in een pbtje naar mij dan kan ik je verder uitleg geven.

groetjes patrick
Beantwoord door V700 register in topic oo ja das is mooi wij zijn
oo ja das is mooi wij zijn altijd op zoek naar mensen die tijdelijk een hond in huis willen nemen en hem een beetje basis dingentjes kan leren over het leven in nederland.
stuur ff je email adres en een beetje gegevens van je zelf in een pbtje naar mij dan kan ik je verder uitleg geven.

groetjes patrick
Moderators: Jerry Stam