Hallo Paul,
Lisette gaf dit inderdaad aan zaterdag. Maar Jacqueline, die afgelopen woensdag bij mij het leer heeft gedaan, zei dat het toch een mogelijkheid was om te proberen, weliswaar mijn risico. Maar na negen jaar is dat kunstleer toch wel uitgewerkt naar mijn mening en het probleem bij mij zit niet aan de bovenkant maar bij de rondingen net boven de "hout"-strips. Vanwege de originaliteit wil ik dit eerst proberen alvorens die bovenkanten opnieuw te laten bekleden. Ze vullen het op met epoxy en dat materiaal is beregoed. Maken er dezelfde structuur in als in de rest. Bovendien staat mijn auto altijd binnen en dus niet in weer en wind. Dat maakt ook wel een jas uit. Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat jouw keuze niet goed is, hoor. Het is keurig gedaan en het ziet er ook fantastisch uit, maar ik ben nogal een originaliteitsfreak. En dat is soms toch lastig, vooral voor mezelf. Wacht eerst af wat het opvullen gaat kosten, maar ik denk dat ik de gok toch neem. Opnieuw bekleden kan altijd nog. Is dan alleen jammer van de extra kosten. En wie weet doet Volvo nog weleens de originele panelen voor een speciaal prijsje weg, je weet maar nooit.
Groeten, Jan.