Kent iemand deze 740

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2007 23:16 #1060578 door V700 register
Kent iemand deze 740 is gemaakt door V700 register
Ben toch nog steeds benieuwd of de YP 90 KF hier bekend is. Is de 740 van mijn zus. Zit nl een sticker op de achterruit van de v700vereniging.
Ook heb ik in surhuisterveen bij een handelaar een 940 zien staan met een logo achterop , wel erg lelijke auto.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2007 10:35 #1169737 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic verenigingsauto
Als het een auto uit de vereniging is, dan staan waarschijnlijk de gegevens nog in de ledenadministratie. Losgekoppeld van het lid dat 'm indertijd had overigens.
Je kan dus even naar ledenadmie@volvo700vereniging mailen, dan weet je het vanzelf.
Overigens kan de kleur van de sticker je ook nog wat vertellen: de oudste zijn witte letters op blanco achtergrond (tot 2000 ongeveer), daarna kwam gele achtergrond met blauwe letters, en sinds een jaar of twee, drie hebben we gele letters op een blauwe achtergrond.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2007 11:05 #1169744 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet bekend

Willem van Strik lidnr 328 schreef : Als het een auto uit de vereniging is, dan staan waarschijnlijk de gegevens nog in de ledenadministratie. Losgekoppeld van het lid dat 'm indertijd had overigens.

Kenteken is niet bekend.
Niet iedereen heeft zijn kenteken doorgegeven, dat maakt het ok al een stuk lastiger en in het verleden zijn volgens mij de "oude" gegevens ook gewist, mijn vorige (de 940) vond ik namelijk wel terug en degene daarvoor niet meer.

Moderators: Jerry Stam