Volvo high mileage club
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had me afgelopen zaterdag ook aangemeld en vandaag keurig de sticker per post ontvangen (150.000 miles). Ik sta dan ook in het lijstje met recente aanmeldingen.
Groet Fred
- Raf Lambrechts
- Verbannen
-
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Bedankt voor er m'n aandacht er op te trekken Raf.
Dacht niet dat het zou lukken want er was eerst een probleempje met het officiëel document dat ik hen had toegestuurd maar dat is toch weer goedgekomen.
En inderdaad de eerste 780 om op de officiële <a href=" www.volvoclub.org.uk/hmc/index.shtml " target="_blank">HIGH MILEAGE CLUB lijst te staan, goed hé!
Vandaag zat er een brief uit England in de bus!
Een welkomstwoord en een mooie sticker, verder ook de melding dat je de badges kan kopen aan £15.50 voor de buitenlanders.
Of dat ik de sticker wel wil kleven weet ik eigenlijk nog niet.
Er staan er nog niet veel tussen van onze vereniging, hoe komt dat?
Groeten.
Hedwig
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Hedwig,

Is die eerste toevallig de 780 die op de VKB stond, op de Bertone stand? Had tenslotte een vergelijkbaar hoog aantal mijlen gelopen.
Overigens, volgens mij hoef je je oude kilometrages niet weg te halen, ik heb dat ook nooit gedaan. de volgende eigenaar rijdt er gewoon weer een en ander bij en registreert dat, zo werkt dat toch?
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Willem van Strik lidnr 328 schreef :
Hedwig,

Is die eerste toevallig de 780 die op de VKB stond, op de Bertone stand? Had tenslotte een vergelijkbaar hoog aantal mijlen gelopen.
Overigens, volgens mij hoef je je oude kilometrages niet weg te halen, ik heb dat ook nooit gedaan. de volgende eigenaar rijdt er gewoon weer een en ander bij en registreert dat, zo werkt dat toch?
Nee Willem, die zwarte is van 1990 en die van Irv Gordon is van 1987 en vuurrood.
Maar op de <a href=" www.volvoclub.org.uk/hmc/hmc_model.php " target="_blank">officiële lijst ben ik nog steeds de enige met een 780.
Groeten.
Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Net maar even het officieuze register ingevuld. Kan wel even duren voor vlo het gouden certificaat & badge haalt. Overweeg hem te schorsen hangende een zeer uitgebreide en dus kostbare reparatie/renovatie.
Als de zaken een beetje lopen zoals verwacht lijkt me een 780 als zakenauto wel een heer-lijke oplossing.
Zou een diesel moeten zijn, uiteraard met automaat! Wat is dan ongeveer het verbruik én, heel belangrijk, wat voor type diesel motoren zijn er. Wil namelijk deze op SNG (kunstmatig aardgas) laten rijden; zaken- en demonstratie auto!
- V700 register
- Nieuw lid
-
een 780 diesel automaat...JP Elverding schreef :
.
Als de zaken een beetje lopen zoals verwacht lijkt me een 780 als zakenauto wel een heer-lijke oplossing.
Zou een diesel moeten zijn, uiteraard met automaat!
nou volgens mij... bestaat die niet...
Hedwig?
- V700 register
- Nieuw lid
-
In België is een 780 diesel met automaat bekend. Dit is trouwens niet de originele configuratie.
Wel een lekkere combinatie: TDic met een automaat.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Hedwig,
Die van John Irving is de derde in uw post. Uw eigen 780 is de tweede.
Maar ik doelde op de lijst-aanvoerder kwa 780: de V6 met 326000 mijl op
de teller.
Dat kon wat mij betreft zomaar de zwarte van de VKB zijn, maar dat hoeft helemaal niet natuurlijk.
Overigens
zijn er wel meer 780 met stevige kilometerstanden, al staat het niet
altijd ook op de teller. Iemand een idee van de ECHTE stand van die van
Jan Huijsmans?