2e Volvo-Forum Zomer Meeting 24 Juni 2007
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2007 21:16 #1060473
door V700 register
2e Volvo-Forum Zomer Meeting 24 Juni 2007 is gemaakt door V700 register
2e Volvo-forum Zomer Meeting op 24 juni 2007 Na het enorme succes van vorig jaar zijn we ook dit jaar weer welkom voor een Volvo-forum meeting in Soesterberg. Locatie: Militaire Luchtvaart Museum, Soesterberg LINK Tijd: Binnenrijden in het museum van 12.15 tot 12.30. Omdat we met onze Volvo’s binnen het museumterrein mogen staan zijn er enkele regels waar we ons aan moeten houden: 1. in colonne binnenrijden, dus allemaal achter elkaar 2. op het museumterrein absoluut stapvoets rijden 3. hou je aan de aanwijzingen van de verkeersregelaars en de beveiliging van het museum 4. alle verdere regels die binnen het museum gelden lees je op de site Route: Het Militaire Luchtvaart Museum vindt u in Soesterberg, ten zuiden van de verkeersweg A28, afslag 4 (Soest, Soesterberg). De afrit is te herkennen aan een prachtige F-104G Starfighter op een sokkel. Adres: Kamp van Zeist 2-4, 3769 DL Soesterberg Volg na de afslag de ANWB borden ‘Militaire Luchtvaart Museum’. Je rijdt dan parallel aan de A28. Aan het eind van de weg beginnen we met het opstellen in colonne. We proberen in het museum zo veel mogelijk de modellen bij elkaar te plaatsen. Het is handig om al bij het opstellen in de colonne dezelfde auto’s op te zoeken maar let op, het is daar openbare weg! Bijdrage: De toegang tot het museum is gratis. Zoals in de aankondiging vermeld willen we als dank voor de gastvrijheid een donatie doen aan het fonds voor de restauratie van oude vliegtuigen. Bij de slagboom zal iemand staan om dat in ontvangst te nemen. Graag gepast met een briefje van € 5,00. Forumsticker Iedere deelnemende auto krijgt 1 Volvo-Forum sticker Meer stickers zijn te koop tijdens de meeting. Laatkomers: We verwachten dat het binnenrijden in het museum tussen 12.15 en 12.30 zal plaatsvinden. Daarna wordt de slagboom gesloten. Ben je te laat en kun je niet meer in de colonne aansluiten, parkeer dan op een van de parkeerplaatsen voor bezoekers en wandel het museum binnen. Ga niet in discussie met de beveiliging want die hebben strikte instructie om niemand mee binnen te laten. Parkeren: We staan op het centrale plein naast de straaljagers en voor de ingang van het Museumcafé. We proberen de auto’s per model bij elkaar te zetten en wel zodanig dat iedereen individueel kan vertrekken. Let er zelf ook op dat je niemand inbouwt. Als er meer deelnemers zijn dan er ruimte op de binnenplaats is zullen de overigen op de normale parkeerplaats een plek krijgen. Info volgt vlak voor de meeting. Uitrijden: Vertrekken mag altijd als je uitgekeken bent op de Volvo’s en het museum. De beveiliging doet dan de slagboom voor je open. Ook bij het uitrijden geldt dat je alleen stapvoets over het terrein mag rijden. Museumshop De Museumshop in de Vreeburghal is voorzien van een ruim assortiment en biedt voldoende keuzemogelijkheid om een leuk aandenken aan het Militaire Luchtvaart Museum te kopen. Kinderen Er is heel veel te zien voor de kinderen. In de museumshop is een speurtocht verkrijgbaar die ze door het museum leidt. Museumcafé Proef de sfeer van een officiersmess uit de jaren dertig in het Museumcafé ´Escadrille´. Bij goed weer kunt u gebruik maken van terras en picknickplaats op het buitenterrein. Mag je in het Militaire Luchtvaart Museum meegebrachte etenswaren nuttigen? Er is buiten een picknickplaats ingericht voor het nuttigen van meegebrachte etenswaren. In het museum mag niet gegeten of gedronken worden. Mag ik roken in het museum? Er mag in het museum en op het buitenterrein niet gerookt worden. Mag ik mijn huisdier meenemen naar het museum? Huisdieren zijn verboden in het museum. Disclaimer Volvo-forum en/of zijn medewerkers/afgevaardigden zijn op geen enkele wijze verantwoordelijk voor gebeurtenissen die voor, tijdens en na de meeting plaatsvinden. Door deelname aan de meeting accepteer je dit. De deelnemers: Aanmelden voor deelname in DIT TOPIC
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2007 21:20 #1169088
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leuk!
ik ga niet, maar wel leuk!
het haalde overigens ook een regionaal autoblaadje hier.
en dat is best wel uit de richting.
dus ik zeg:
goed gedaan!
het haalde overigens ook een regionaal autoblaadje hier.
en dat is best wel uit de richting.
dus ik zeg:
goed gedaan!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2007 21:22 #1169092
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wie gaat?
Het aantal aanmeldingen van de mooiste serie Volvo's is nog erg klein(2 740 en 2 960)
Wie gaan er van de vereniging allemaalIk zal er iniedergeval zijn.
Wie gaan er van de vereniging allemaalIk zal er iniedergeval zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2007 21:29 #1169093
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Denk
Denk dat ik ook ga.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2007 21:34 #1169094
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk!
Erg leuk, maar jammer dat ik niet kan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-06-2007 22:35 #1169690
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wie o wie
Gaat hier nu niemand heen ??
Jammer
Jammer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-06-2007 22:40 #1169693
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nu effe niet
dan sta je daar maar te wachten..
en het is al donker ook...
en het is al donker ook...
12-06-2007 22:41 #1169694
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Ik helaas niet
Tja, krijg je als je al een uitje met een dame (de 2 benige variant) gepland hebt.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2007 17:01 #1171137
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo Forum dag
Ben net aangemeld als Forum "lid", kende dit forum helemaal niet. Is zo'n dag leuk ? Zal nog even overleggen maar denk wel dat we komen. Gezien het aantal aanmeldingen (geloof meer dan 150) lijkt het me wel druk. Nogmaal ken dit evenement nog niet en dit zal wel voor de meeste 700 leden gelden want zie inderdaad erg weinig 700/900 moois
Maarten Schuit
Maarten Schuit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2007 21:01 #1171149
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tis..
een heel actief forum, Maarten. Je zult daar wel wat bekende tegen komen. Ik ben zelf ook nog niet op zo'n dag geweest, maar vorig jaar was het wel een geslaagd element.
Moderators: Jerry Stam