Help, Zwaar gedupeerd!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2007 15:25 #1167361 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt
Sorry, mijn fout. Het waarborgfonds dekt alleen schade die met een ander motorvoertuig is veroorzaakt.
Dus als je kan aantonem dat dat zo is, succes, maar ik denk niet dat je dat voor elkaar krijgt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2007 16:28 #1167364 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Vandalisme...
Helaas valt dit onder vandalisme en erger nog, bij een hele hoop verzekeringen is er een anti vandalisme clausule. Bij Willem van Strik hebben ze ook een keer z'n achterruit in geslagen en ondanks een WA+ verzekering was dat raam niet verzekerd. (m.a.w., heb je WA+, lees de voorwaarden nog eens na...)
Het waarborgfonds is overigens voor schade aangericht door een vervoermiddel, dus ook ongemotoriseerd. (lees, fietsers)

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2007 17:55 #1167366 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Precies.
Daarom heb ik nu een verzekering die ook glasschade en vandalisme dekt, mede door voorvallen in het verleden. 
Ik kan hem aanbevelen, via Centraal Beheer, niet te duur, dekking prima, vaak zelfs korting via werkgever. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2007 23:35 #1167596 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik weet hoe t voelt...
dag mede volvo-rijder. ik weet hoe t voelt, ben student, moet ook keihard werken voor mn baksteentje, en mij kwamen ze een week of 3 geleden roepen "niels weet je dat je ruit eruit ligt?"
nee... dat wist niels niet. ik heb een zijruit voor 15 euro weten te vinden, op de sloop. maar heb de halve zaterdag vrij moeten nemen i.v.m. de reparatie. het is niet alleen het geld maar vooral t idee dat er van die zielige mensen zijn die aan jouw zuur verdiende schoonheid zitten enkel en alleen om ze zich vervelen... sneu.
succes ermee!
niels

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2007 01:15 #1167611 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Waarborgfonds
De grootste claimer bij het waarborgfonds is de overheid, schade aan het wegmeubulair, deuken in vangrail, kromme lantaarnpalen, oliesporen op het wegdek enz enz
Als gewone sterveling moet je van goede huize komen om hiervan te kunnen profiteren.

• Siang
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2007 08:32 #1167621 door Siang
Beantwoord door Siang in topic dorpsgenoot
Karel,
ik zag vanochtend in de krant dat we dorpsgenoten zijn, als ik kan helpen met transport, hoor ik het wel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2007 10:25 #1167633 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijna eind goed al goed

Wat een geweldige reacties allemaal. Ik zal nog even reageren op een aantal suggesties.
Volgens de politie is het waarborgfonds alleen voor aanrijdingen waarbij de dader onbekend is. Vandalisme valt daar niet onder.
 Uiteraard heb ik aangift gedaan bij de politie. Niet dat die er veel mee kunnen doen, maar dan komt het tenminste in de statistieken van criminalitiet voor en wordt de plaatselijke politiek eens een keer wakker.
 Tevens heb ik nog de krant ingelicht en vanmorgen inderdaad in de Gooi en Eemlander. En net de RTV-NH cameraploeg gehad dus wie het kan ontvangen vanavond (woensdag) om 5 uur in het journaal.
 Ik ga gebruik maken van het aanbod van Harm voor de ramen en de hulp van Jan Huijsmans voor hulp bij de montage. Hulde.

Nogmaals dank voor alle reacties

KArel 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2007 11:30 #1167641 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weblinkje
Goed dat de publiciteit het ook oppakt.
 heb je straks ook een linkje voor een webversie?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2007 18:48 #1167697 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitzending op TV was niet
Uitzending op TV was niet geheel juist, geloof ik :-)
Eric

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2007 19:29 #1167698 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goed of fout

EvdBorn schreef : Uitzending op TV was niet geheel juist, geloof ik :-)

Welkom in de wondere wereld van de journalistiek, ik heb dit al vaker meegemaakt.
Maar per saldo is het ook niet helemaal verkeerd.
De hulp is gekomen via de site van onze vereniging, de ruiten zijn aangeboden door een lid van onze vereniging. Maar het was wel netjes van de journalist geweest als hij de oorsprong van de ruiten (de Liefhebbers) ook had vermeld.
Maar goed of fout, het blijft een goed en warm initiatief van Harm.
Voor degenen die het niet gezien hebben,
Klik <a href=" www.rtvnh.nl/programmas/gemist/ " target="_blank">HIER en dan kiezen voor het nieuws van 30 mei.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC