Volvo P1800(E)S toertocht?
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2007 18:54 #1060190
door Eric Bakker (GAST)
Volvo P1800(E)S toertocht? is gemaakt door Eric Bakker (GAST)
Ik reed vandaag van Knokke naar Brugge (we zitten een lang weekend aan de kust van Zeeuws-Vlaanderen) en ik kom een hele rits P1800's tegen, met enige afstand, dat wel. Ook stonden sommigen langs de kant met een wegenkaart voor hun neus...
Allemaal Duitse auto's. Puzzelrit van een Duitse P1800 club in deze contreien? Helaas had ik geen mogelijkheid om foto's te maken.
Het was wel even genieten.
Allemaal Duitse auto's. Puzzelrit van een Duitse P1800 club in deze contreien? Helaas had ik geen mogelijkheid om foto's te maken.
Het was wel even genieten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2007 23:50 #1166493
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zondag
Dan moet je zondag eens opletten, dan komt in de middag een stoet 7 en 900'svoorbij.
De GB club landt om ongeveer 16:00 op Calais dus kun je zelf wel berekenen hoe laat ze ongeveer langskomen.
15 stuks op rij
De GB club landt om ongeveer 16:00 op Calais dus kun je zelf wel berekenen hoe laat ze ongeveer langskomen.
15 stuks op rij
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2007 23:53 #1166494
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic elfstedentocht
Ergens in, hoe kan het anders, Friesland is een elfstedentocht voor auto's van voor 1940. En het is dit weekend.
Ik kwam op hemelvaartsdag al enkele A-Fordjes en een Bentley tegen op de Ketelbrug, opweg naar het noorden. Foto's staan in de dagsluiting.
Ik kwam op hemelvaartsdag al enkele A-Fordjes en een Bentley tegen op de Ketelbrug, opweg naar het noorden. Foto's staan in de dagsluiting.
- Siang
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2007 23:35 #1166738
door Siang
Beantwoord door Siang in topic Baarn
aanstaande zaterdag start er een rally vanaf kasteel Groeneveld in Baarn. Het deelnemersveld was de afgelopen jaren heel divers en best wel mooi. De route voert langs de fabriek van Spyker, lunch ergens op de Hoge Veluwe en aankomst op Kasteel de Schaffelaar in Barneveld.
Wellicht leuk om te kijken.
Wellicht leuk om te kijken.
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2007 14:51 #1166790
door Jeffrey van Loo
Beantwoord door Jeffrey van Loo in topic Nog een P1800
Op de terugweg vanaf Oostende kwam ik afgelopen zondag een grijze P1800 met caravan (!) tegen. Zou die er ook bijgehoord hebben? Ik kan me helaas niet meer herinneren of er een duitse kentekenplaat op zat.
Moderators: Jerry Stam