XC ...100??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2007 21:38 #1060150
door V700 register
XC ...100?? is gemaakt door V700 register
Volvo komt met XC100” Uitgegeven op woensdag 02 mei 2007 om 17:00:00 Volvo gaat het programma uitbreiden met een luxe zevenzitter. Het model, dat de naam XC100 meekrijgt, moet het vlaggenschip van het Zweedse merk worden. Dat meldt een Zweeds autotijdschrift. De XC100 wordt nog boven de S80 en de XC90 in het gamma opgenomen en moet de concurrentie aangaan met de dure SUV’s uit Duitsland. Standaard krijgt het Zweedse vlaggenschip vierwielaandrijving mee. De nieuwe Volvo zal onderdelen van de andere modellen gebruiken, maar de kans bestaat dat de XC100 de eerste auto van het merk met een hybride aandrijflijn wordt. Daarnaast zullen de bekende zescilinders en V8 motoren hun weg naar het nieuwe topmodel vinden.
www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=51734
klik op de foto voor het artikel.
www.automotorsport.se/nyhetsmall.asp?version=51734
klik op de foto voor het artikel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2007 21:55 #1166238
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nou joh gut
Goeiendag zeg.
Vandaag kwam er een topic voorbij dat BMW Volvo wil inlijven.
Direct zie ik in deze XC100 enkele elementen van een 6-serie CSI, zeker als je op de foto klikt en de grote foto bekijkt in het artikel. En de andere foto's in het artikel zijn ook mooi. Als dat het uitgangspunt is voor de toekomstige Volvo's. Alleen mijn Zweeds is een beetje ... niks.
Maar dat hybride-verhaal vind ik niet handig. Het concept mag dan ontwikkeld zijn om minder brandstof te gebruiken, maar kost zoveel meer om het te produceren. Vanuit dat oogpunt is het onverstandig om hybride te willen rijden.
Vandaag kwam er een topic voorbij dat BMW Volvo wil inlijven.
Direct zie ik in deze XC100 enkele elementen van een 6-serie CSI, zeker als je op de foto klikt en de grote foto bekijkt in het artikel. En de andere foto's in het artikel zijn ook mooi. Als dat het uitgangspunt is voor de toekomstige Volvo's. Alleen mijn Zweeds is een beetje ... niks.
Maar dat hybride-verhaal vind ik niet handig. Het concept mag dan ontwikkeld zijn om minder brandstof te gebruiken, maar kost zoveel meer om het te produceren. Vanuit dat oogpunt is het onverstandig om hybride te willen rijden.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-05-2007 23:56 #1166250
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Nu al een klassieker !
Alvast een register voor oprichten?
Of zal dat over 20 jaar niet meer de gewoonte zijn?

Of zal dat over 20 jaar niet meer de gewoonte zijn?

Moderators: Jerry Stam