RUIT BIJRIJDERSZIJDE gevonden!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2007 23:03 #1060071
door V700 register
RUIT BIJRIJDERSZIJDE gevonden! is gemaakt door V700 register
@ moderator: bericht mag evengtueel verwijderd worden, ruit is gevonden
@ de rest; bedankt voor t reageren!
Beste forumleden,
Werd vandaag onaangenaam verrast; een of ander fijn ventje heeft mijn autoruit ingegooid, niets gestolen, niets gezien. Wel de ruit eruit en overal glas. Fijn, mensen die niets nuttigs te doen hebben... Heeft iemand een bijrijdersruit liggen voor een 940? Laat dan aub even iets weten, via telefoon het liefst! Ik woon in Oosterhout Noord-Brabant.
Groeten,
Niels
06 220 375 13
@ de rest; bedankt voor t reageren!
Beste forumleden,
Werd vandaag onaangenaam verrast; een of ander fijn ventje heeft mijn autoruit ingegooid, niets gestolen, niets gezien. Wel de ruit eruit en overal glas. Fijn, mensen die niets nuttigs te doen hebben... Heeft iemand een bijrijdersruit liggen voor een 940? Laat dan aub even iets weten, via telefoon het liefst! Ik woon in Oosterhout Noord-Brabant.
Groeten,
Niels
06 220 375 13
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2007 23:34 #1165781
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet echt in de buurt.
Maar wel verkrijgbaar, via <a href="
auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...2B8%2FMFuslKSg%3D%3D
" target="_blank">deze advertentie op marktplaats.
Maarn, tsja, zonder zijruit is dat best een eind. Met zijruit trouwens net zo ver.
Succes.
[edit: In Geijsteren ligt er nog een, Limburg, <a href=" auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...F%2B8uMbON9Ovw%3D%3D " target="_blank">zie hier .]
Maarn, tsja, zonder zijruit is dat best een eind. Met zijruit trouwens net zo ver.
Succes.
[edit: In Geijsteren ligt er nog een, Limburg, <a href=" auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-...F%2B8uMbON9Ovw%3D%3D " target="_blank">zie hier .]
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2007 23:52 #1165783
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nog een 16klepper in Oosterhout
Hallo Niels
Bodejodel woont ook in Oosterhout. Hij komt vaker op een sloop waar meerdere bakstenen staan. Vraag hém eens?
Groetjes
Mathy
Bodejodel woont ook in Oosterhout. Hij komt vaker op een sloop waar meerdere bakstenen staan. Vraag hém eens?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2007 23:58 #1165785
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wie oh wie
Wie komt er uit die hoek en is er morgen ook in HHW ? <div>Daar staan er vele en je sloopt zo'n ruitje er zo uit. Monteren is simpel. </div>
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2007 23:59 #1165786
door Eric Bakker (GAST)
Ik wil het best vragen...
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Koerier?
Morgen (zaterdag) komt bodejodel (Jeroen) naar Nordicar in Heerhugowaard. Dikke kans dat die een raam hebben.Mathy schreef : Bodejodel woont ook in Oosterhout. Hij komt vaker op een sloop waar meerdere bakstenen staan. Vraag hém eens?
Ik wil het best vragen...
Moderators: Jerry Stam