Populaire oude auto?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Met andere merken zie je nog wel eens dat ze massaal worden opgekocht voor export (Oost-Europa, Afrika), maar bij onze Volvo's heb ik dat nooit kunnen ontdekken. Waar zou dat aan liggen?bodejodel schreef : We zullen nog een paar jaar moeten wachten voordat de spoeling wat dunner wordt.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
[edit door Eric: nieuw forum topic gemaakt]
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Daarnaast zijn Volvo's in de oude traditionele exportlanden (Afrika) niet geliefd, alleen naar het Oostblok gaan ze wel erg veel.
Laatst was ik bij een sloper alwaar een leuke 760 turbodiesel station (oude neus) en een 960 sedan stonden: beiden waren al verkocht naar de export.
- V700 register
- Nieuw lid
-

En ook in oost europa heb je waarschijnlijk bergen mensen die liever een 1996 Ford voor de deur zetten dan een 1989 model 740. Ook daar zullen de mensen wel een status tegenover de buren hoog willen houden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus voor de buren is een 1996 Ford meer status dan een 1989 7-serie?mderijke schreef : En ook in oost europa heb je waarschijnlijk bergen mensen die liever een 1996 Ford voor de deur zetten dan een 1989 model 740. Ook daar zullen de mensen wel een status tegenover de buren hoog willen houden.
Zeg, ik hou ook wel van een beetje status, ik heb niet voor niets een 940 voor de deur.......
(Ook een 1996 Ford trouwens...., die afgekeurd is omdat er geen leesbaar chassisnummer in staat en de stuurinrichtingskruiskoppeling kapot was. Was, want het is alweer gefixt. Nummer wordt volgende week door de dealer opnieuw in het chassis geramd.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor buren zonder smaak en zonder verstand van auto's ziet een Ford van 1996 er nieuwer en beter uit dan een 89'er 740.Baseman schreef : Dus voor de buren is een 1996 Ford meer status dan een 1989 7-serie?

En ik hoef jou toch niet de verhalen uit te leggen over inruil want hij heeft al 100.000 km gelopen..........(Ford dus)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar OT, er zit daar in utrecht ook een pipo die veel 7/9 series estates op gas verkoopt.... Weet nogsteeds niet precies wat ik van de man moet denken, maar mijn wagen komt er ook vandaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb die Ford gekocht, met 102000kms op de klok.mderijke schreef : En ik hoef jou toch niet de verhalen uit te leggen over inruil want hij heeft al 100.000 km gelopen..........(Ford dus)
Ik snap wat je bedoeld....