Hoed, sigaar, en wit ondergoed

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-04-2007 23:37 #1059920 door Eric Bakker (GAST)
Hoed, sigaar, en wit ondergoed is gemaakt door Eric Bakker (GAST)
Mede Volvorijders,
Jeffrey heeft weer twee mooie teksten opgedoken in de archieven (de scans nu ook in de DocBase), waarin de volgende ronkende teksten te vinden zijn:
Uit de <a href="/?q=node/11426" target="_blank" title="pers">Persinformatie 1986</a>:
Met de nu complete 740/760-serie biedt Volvo in feite het Non Plus Ultra op autogebied aan, een bijzondere combinatie van lifestyle, kwaliteit, veiligheid, prestaties, en comfort.
Uit de <a href="/?q=node/11425" target="_blank" title="impressie">Rij-indruk 1985</a>:
Maar ik heb dan ook niets tegen Volvo&#39;s, al voldoe ik slechts op één punt aan het profiel van de Volvo-rijder (hoed, sigaar, wit ondergoed) dat Volvo zo dom was om publiek te maken.
Volvo rijden is leuk, maar er over lezen is soms ook al een genoegen. Herkent u zichzelf en uw auto ook in deze twee citaten?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2007 00:38 #1164856 door Siang
Beantwoord door Siang in topic Ja
nog steeds, sedert ik in 1968 leerde autorijden in een Volvo. Destijds zonder hoed en sigaar, die zijn iets later gekomen; ik was toen net 16 jaar.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2007 05:52 #1164859 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 740 turbo
of zoals ze over de 740 turbo praten

<a href="/?q=node/11426"> "Ruimtesensatie"</a>
en
<a href="#attachments"> met een top van boven de  200 km/h  kan je geen voorstelling maken dat dit een praktische volume transporter is.</a>

Yeah, right.. 

• Jeffrey van Loo
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-05-2007 09:20 #1164860 door Jeffrey van Loo
Beantwoord door Jeffrey van Loo in topic Sigaren bewijs
Kijk <a href="/?q=node/11431" target="_blank" title="Sigaren">hier</a> maar! (van die onderbroeken zal moeilijker worden.....)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC