Hoe neem ik een hemel mee en welkom
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2007 23:27 #1059743
door V700 register
Hoe neem ik een hemel mee en welkom is gemaakt door V700 register
Hallo , net in bezit van een 87 er 740 en heb een hemel gekocht. Alleen is de vraag past die mee in de auto? heeft iemand een tip?
Mijne is een sedan en eventueel kan ik een station meenemen.. ik hoor het heel erg graag Groeten ut Fryslan. Piebe.
Mijne is een sedan en eventueel kan ik een station meenemen.. ik hoor het heel erg graag Groeten ut Fryslan. Piebe.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2007 00:07 #1164240
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hey Piebe!
De groeten uit
Hey Piebe!
De groeten uit friesland terug. Volgens mij kan je het beste de hemel vervoeren in een estate ...
De groeten uit friesland terug. Volgens mij kan je het beste de hemel vervoeren in een estate ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2007 08:33 #1164251
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neem een touwtje mee.
In een sedan zou ik hem niet proberen te vervoeren, dan moet je nogal slopen vooraf om hem binnen te krijgen. Spiegel moet eraf, onder andere.
In een estate kun je hem gewoon tegen het bestaande plafond aan "plakken".
Neem een touwtje mee, span dat door de achterdeur-ramen heen door de auto, nadat de hemel door de achterklep is binnengesjouwd. Hij blijft daar dan op liggen als het goed is, voor de zekerheid kan een touwtje langs de achterklepscharnieren ook geen kwaad.
Ohja, gebruik airco op de weg terug en laat de ramen dicht, anders kon het wel eens mis gaan als de nieuwe hemel lucht gaat happen.....
In een estate kun je hem gewoon tegen het bestaande plafond aan "plakken".
Neem een touwtje mee, span dat door de achterdeur-ramen heen door de auto, nadat de hemel door de achterklep is binnengesjouwd. Hij blijft daar dan op liggen als het goed is, voor de zekerheid kan een touwtje langs de achterklepscharnieren ook geen kwaad.
Ohja, gebruik airco op de weg terug en laat de ramen dicht, anders kon het wel eens mis gaan als de nieuwe hemel lucht gaat happen.....

Moderators: Jerry Stam