Dubbel uiteinde

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2007 12:15 #1163795 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Heeft Volvo erin gemaakt
Hallo Maarten
Bij de late 960 en de V90 zitten altijd twee uitsparingen in de bumper.
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2007 14:18 #1163806 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Te groot en te glimmend
Bedankt Mathy, ik heb er ook een NL PhPBB forum registratiepagina naast gezet.Ik vind de pijpen te groot en te glimmend... Maatje kleiner en in geborsteld RVS was mooier geweest.Verder vind ik het wel een erg mooie auto.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2007 17:00 #1163813 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bling is not my thing
Hallo Jeroen
Ik ben ook niet zo voor chroom.
Chroom = Poetsen = Not my thing
Groetjes
Mathy (die de wasstraat best een mooie uitvinding vindt)

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2007 21:19 #1163824 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic ?????????????????????????
"ik heb er ook een NL PhPBB forum registratiepagina naast gezet."
Kan iemand mij vertellen wat ik hiermee kan of moet?
Ik heb mij enige jaren geleden al op hun forum geregistreerd, ik denk zelfs nog op het oude.
Daar kun je voldoende mee uit de voeten vind ik, je kunt als niet betalend lid alleen niet op advertenties reageren of ze plaatsen  en er is een afgeschermd deel voor betalende leden.
Maar verder kun je alle berichten lezen, er op reageren en vragen stellen en je krijgt netjes antwoord. 
Ton. 

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2007 00:24 #1163848 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic !!!
Ton,

Ton schreef : Kan iemand mij vertellen wat ik hiermee kan of moet?

Ik heb ook even achter mijn oren staan krabben, maar ik denk dat Jeroen bedoelt dat hij, omdat hij geen Zweeds kent, de inlogpagina van de Zweedse 700/900 Club vergeleken heeft met eenzelfde Nederlandse Inlogpagina (gemaakt in PhPPBB) om het zo te kunnen begrijpen/vertalen.

Ton schreef : je kunt als niet betalend lid alleen niet op advertenties reageren of ze plaatsen

Dit is een misverstand, de advertentiemodule is gewoon 100% functioneel voor alle gebruikers van de site.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2007 09:18 #1163858 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Misverstand
Goedemorgen,
Er is inderdaad een misverstand Eric, ik ben sinds 11 juli 2003 lid van het forum met lidnummer 820, heb daar ook een gebruikersnaam en een wachtwoord maar ik ben echter géén betalend lid van de club en kan op  verschillende forumonderdelen niet reageren.
Vorige week heb ik nog contact met andere forumleden gehad in de rubriek evanemang/träffar over de juiste datum aangaande een treffen georganiseerd door de Zweedse 240 club op in juni, maar ik probeer daar net een advertentie te plaatsen in de rubriek säljes, en krijg géén toegang.
Wat niet wil zeggen dat ik de daar geplaatste advertenties niet kan openen en lezen, er staat bv een advertentie van een grijs lederen middenarmsteun met bekerhouder waar de verkoper SEK 700 voor wil hebben, als ik contact met die man wil maken omdat ik eventueel geinteresseerd ben zal ik hem moeten bellen op zijn mobiel want ik kan binnen het forum niet op zijn advertentie reageren!
Ik ben eigenlijk nooit geinteresseerd geweest om daar ook lid te worden maar zal wel eens uitzoeken waar je je kunt aanmelden en wat dat lidmaatschap kost. 
Ton. 

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2007 09:37 #1163862 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Klopt

Eric Bakker schreef : Ik heb ook even achter mijn oren staan krabben, maar ik denk dat Jeroen bedoelt dat hij, omdat hij geen Zweeds kent, de inlogpagina van de Zweedse 700/900 Club vergeleken heeft met eenzelfde Nederlandse Inlogpagina (gemaakt in PhPPBB) om het zo te kunnen begrijpen/vertalen.

Klopt helemaal!

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2007 14:17 #1163889 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Inderaad
Eric, en alle andere lezers,  

Er bestaat wel degelijk ook een betaald lidmaatschap van de zweedse volvo7/900 vereniging waarbij je als betalend lid veel meer rechten hebt en waarbij je bv korting bij adverteerders krijgt op vertoon van de lidmaatschapskaart.
Er wordt dan net zoals wij dat hebben een verenigingssticker verstrekt. En ik denk zo maar dat er niet veel van ons met die sticker rondrijden.
Het lidmaatschap bedraagt SEK 200, ongeveer 20 euro.
Ik heb vanmorgen wat contact gehad met één van de leden en een oud idee kwam weer ter sprake: wederzijdse hulp in geval van pech tijdens vakantie voor en door betalende clubleden.
Ik ben dat idee jaren geleden al tegengekomen bij de Engelse/Nederlandse Triumph clubs.
Het is natuurlijk  prima te weten dat je in geval van pech in een land waar je de taal niet spreekt en geen adressen weet een clublid van de zusterclub kunt bellen die je dan probeert bij te staan.
Het staat een ieder natuurlijk vrij naar een plaatselijke dealer te gaan maar er zijn ook velen onder ons die al geholpen zijn met een sleutelruimte, eventueel wat sleutelhulp en een adres voor onderdelen en misschien wel om te overnachten.
Mocht er belangstelling zijn hoor ik het wel en ben ik bereid om verdere voorstellen in die richting op het zweedse 7/900 forum te lanceren.
Ton. 

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2007 14:39 #1163892 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Klinkt goed
Dat klinkt erg interessant. 20 euro per jaar valt dan behoorlijk mee.Misschien dat het zelfs minder kan zijn omdat je maar beperkt gebruik maakt van de verenigings evenementen e.d.Zeker omdat we geen Clubmagazijn hebben kan dit wel handig zijn.
Bij de Dafclub kun je bij pech in binnen en buitenland de magazijnmeester bellen en die verstuurt vervolgens het onderdeel per expres naar je toe. Dan kun je vaak na een dag alweer op pad.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2007 17:50 #1163914 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Oeps

Ton schreef : Eric, en alle andere lezers,
Er bestaat wel degelijk ook een betaald lidmaatschap van de zweedse volvo7/900 vereniging waarbij je als betalend lid veel meer rechten hebt en waarbij je bv korting bij adverteerders krijgt op vertoon van de lidmaatschapskaart.

Ton,
Het was inderdaad een fout van mij, sorry voor de verwarring, en bedankt voor alle extra informatie! 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC