Sloper in België
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2007 20:46 #1059137
door Mathy van Nisselroy
Sloper in België is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Kent iemand deze sloper al?
Sinds vandaag staat er een advertentie van ze op marktplaats.
Zellik ligt links tegen Brussel aan. Dus wie wil bellen, dient eraan te denken dat het bedrijf in België gevestigd is. Internationale landcode is 0032 voor België.
Groetjes
Mathy
Kent iemand deze sloper al?
Sinds vandaag staat er een advertentie van ze op marktplaats.
Of ze "puur-Volvo" zijn weet ik dus niet.Wij hebben een uitgebreid gamma okkasieonderdelen voor alle VOLVO TYPESDSC RecyclingFrans Schachtstraat 51731 ZELLIK02/4819395Recycling@Carr-desmet.be
Zellik ligt links tegen Brussel aan. Dus wie wil bellen, dient eraan te denken dat het bedrijf in België gevestigd is. Internationale landcode is 0032 voor België.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2007 21:17 #1161183
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gekend
Is een nevenbedrijf van een erkend Volvo dealer in Zellik, nl. De Smedt. Vandaar de afkorting DSC.
Bedrijf bestaat al jaren.
Ook in Nevele (West-Vlaandere) is er een sloper die nogal wat op stock heeft.

Bedrijf bestaat al jaren.
Ook in Nevele (West-Vlaandere) is er een sloper die nogal wat op stock heeft.

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2007 23:05 #1161197
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Voor ons?
Hallo Tom
Weet je misschien hoeveel er tussen zit wat voor ons interessant is? Dus 700/900/90 onderdelen?
Groetjes
Mathy (die iets ten oosten van Vlaanderen woont)
Weet je misschien hoeveel er tussen zit wat voor ons interessant is? Dus 700/900/90 onderdelen?
Groetjes
Mathy (die iets ten oosten van Vlaanderen woont)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2007 19:36 #1161293
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dag Mathy,
In Zellik ben ik
Dag Mathy,
In Zellik ben ik nooit geweest.
In Nevele-Beernem wel. Daar heb ik oa. al een complete deur voor een estate 940 van mijn vader gekocht, een nieuw stuur voor zijn 940 (het zijne voelde na al die jaren "slap" aan), knipperlicht-standlicht unit, luidsprekers, antenne, ... Is een eerlijk verkoper. Jonge, talentvolle man die zijn zaak samen met zijn vrouw en één mecanieker runt.
De naam is CS Parts. Voordeel is dat hij enkel en alleen Volvo doet.www.volvo-csparts.be
De groeten,

Tom

In Zellik ben ik nooit geweest.
In Nevele-Beernem wel. Daar heb ik oa. al een complete deur voor een estate 940 van mijn vader gekocht, een nieuw stuur voor zijn 940 (het zijne voelde na al die jaren "slap" aan), knipperlicht-standlicht unit, luidsprekers, antenne, ... Is een eerlijk verkoper. Jonge, talentvolle man die zijn zaak samen met zijn vrouw en één mecanieker runt.
De naam is CS Parts. Voordeel is dat hij enkel en alleen Volvo doet.www.volvo-csparts.be
De groeten,

Tom

- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2007 08:32 #1161686
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic Beernem
Hallo Tom,
Chris van CS-parts weet ik zijn. Maar wie "dealt" er in Nevele?

DSC ken ik ook en ben ik al een paar keer geweest. Prijzen variëren nog wel eens. Meestal hebben ze wel een paar 700/900's staan. Ook een 780 dacht ik.
De "advertentiewagen" die er op een paal gemonteerd is, is volgens mij de lege kas van een 945.
grtz
Wolwo
Chris van CS-parts weet ik zijn. Maar wie "dealt" er in Nevele?

DSC ken ik ook en ben ik al een paar keer geweest. Prijzen variëren nog wel eens. Meestal hebben ze wel een paar 700/900's staan. Ook een 780 dacht ik.
De "advertentiewagen" die er op een paal gemonteerd is, is volgens mij de lege kas van een 945.
grtz
Wolwo
Moderators: Jerry Stam