Muziek !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zeer gelukkig want ooit heb ik dit album eens op cassette opgenomen en altijd genoten van de muziek. Maar nu dan eindelijk op CD.
Wat kan een mens gelukkig zijn.
Welke CD ? Dat wilt u natuurlijk weten.
"Earth"
Vangelis O. Papathanassiou
Tegenwoordig verkrijgbaar op het Vertigo-label, nummer 532 783-2.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heerlijk dat je ook nog gewoon muziek koopt en dan ook nog bij de platenboer. Hou vol!
Zo kreeg ik vorige week na lang wachten "Muppets, Music & Mayhem" binnen met een vergelijkbaar geluksgevoel als resultaat.
Datzelfde overkwam me ook toen mijn Tivoli Audio Model Two bezorgd werd. Mán! wat kan je dan weer blij als een kind zijn! Voor de mensen met vraagtekens in de ogen: kijk op www.tivoliaudio.com en voor de genen die het niet geloven: Ja, ze klinken echt geweldig en spelen grote en veel duurdere geluidsinstallaties gewoon wég!
Mark I, veel plezier met Vangelis!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eigenzinnig en gemaakt met een passie. Zonder de gemiddelde knoppenbrei die je de laatste 10 jaar nogal eens tegenkomt. Tevens is dit ( voor mij en blijkbaar ook voor Eric ) een bewijs dat mooie muziek beslist niet hetzelfde is als harde muziek.
Maar op de site is geen geluidsbeleving te ontdekken. Gaan we nu, net als in Puttershoek, naar elkaars stereo luisteren ? Te beginnen bij ... ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
thx!
Ik luister nu naar Amy Winehouse.
Back to black. als je van 60's houdt moet je dat ook eens doen..
Het is haast niet te geloven dat anno 2007 iemand zo'n plaat maakt
Vergeet Joss Stone of Corinne Bailey Rae.
Er is niemand meer die het woord "zwart" zo mooi en doorleefd kan zingen...
(hoewel ik niet weet of dit geschikt is voor jullie...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
MSuidgeest schreef : Ik heb een half uurtje gesurfd op de Tivolis-site maar dat ziet er verd*md leuk uit !
Eigenzinnig en gemaakt met een passie. Zonder de gemiddelde knoppenbrei die je de laatste 10 jaar nogal eens tegenkomt. Tevens is dit ( voor mij en blijkbaar ook voor Eric ) een bewijs dat mooie muziek beslist niet hetzelfde is als harde muziek.
Maar op de site is geen geluidsbeleving te ontdekken. Gaan we nu, net als in Puttershoek, naar elkaars stereo luisteren ? Te beginnen bij ... ?
Jahaa! Te beginnen op 1 April in Lelystad. Dan zal ik de "Model Two" ook maar meenemen.......
en Jeroen, graag gedaan! (iets in me zei dat die maffe Muppets je wel zouden aanspreken...)
Amy Winehouse staat hoog op mijn verlanglijst, en ga ik zeker ook nog eens draaien in mijn uitzending......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Erger treiteren bestaat niet!
Kan je niet 1 trackje opsturen?
Peter, Lobbes
p.s.
wat staat er te gebeuren in Lelystad, mis ik iets???
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Nou en of, <a href="/?q=node/10588" target="_blank" title="elandrun">dit </a> wil je toch niet missen?Lobbes schreef : wat staat er te gebeuren in Lelystad, mis ik iets???