Volvo assistentie europa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2007 09:06 #1058978
door V700 register
Volvo assistentie europa is gemaakt door V700 register
Ik ben gisteren eens bij de plaatselijke volvo dealert geweest met de 780. Die man keek behoorlijk vreemd op. "in de 25 jaar dat ik dealer ben heb ik er nooit één gehad hier". Toch wel leuk zoiets. Ik had eens gevraagd naar het europese assistentie programma voor de volvo, ouder dan 9 jaar. Voor €35 per jaar ben je klaar en krijg je overal in europa hulp. Dit is een stuk goedkoper dan bij de ANWB of Route mobiel. Je moet dan wel één keer per jaar een grote beurt laten uitvoeren bij de dealert. Klonk me niet vervelend allemaal, hooguit dan die beurt bij de dealer, want die is natuurlijk behoorlijk aan de prijs.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2007 11:45 #1160057
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo hulp
Op zich is die Volvohulp zo gek nog niet. En ook dat jaarlijks onderhoud valt in mijn ogen wel mee. Voor de APK ga ik toch naar de dealer en af en toe koop ik daar onderdelen.
Aan de andere kant laat ik ze in Frankrijk nog niet eens naar mijn auto wijzen, laat staan repareren.
Aan de andere kant laat ik ze in Frankrijk nog niet eens naar mijn auto wijzen, laat staan repareren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2007 12:46 #1160063
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo Touring Service
Volvo Touring Service is een perfecte service.
Mijn S90 is van 1998 en het lidmaatschap is gratis tot 2008.Ik heb tot nu toe 2 keer gebruiken moeten maken van Volvo Touring Service. Beide keren in Belgie. Twee jaar geleden liep op de E17 bij Antwerpen, de pomp van de stuurbekrachtiging vast. Dit was weliswaar bij een km.st. van ca. 400.000, normale slijtage dus. De S90 is toen gratis door Touring Service op transport gesteld naar de Volvo-dealer bij mijn woonplaats, omdat reparatie niet dezelfde dag in Belgie kon plaats vinden. Ik kon toen kiezen meerijden met de transport auto naar huis of een gratis belgische leenauto aldaar.Ik ben maar meegereden naar huis.
Gedurende de dagen ( het waren er 3, tijdens de reparatie) kon ik ook hier gebruik maken van een leenauto gratis, alleen benzine niet ( logisch).
Vorig jaar had ik bij km.st. 495000 een lekke radiateur. Ja ook Volvo"s kunnen gaan lekken.
Het bekende euvel na verloop van tijd, de kunststof aansluiting (pijp) bij de bovenste radiateurslang wordt broos en scheurt dan.
Dit gebeurde in Hasselt. Volvo Toring Service heeft mij opgehaald met een transportauto en naar de Volvo dealer gebracht in Hasselt.
Deze dealer in Hasselt is toevallig eigendom van VolvoCars Belgium.
Perfecte service. Radiateur is vervangen a Euro 325,-- en ik kon weer verder.
Nu is de km.st. 532.000 en hij draait maar door.

Mijn S90 is van 1998 en het lidmaatschap is gratis tot 2008.Ik heb tot nu toe 2 keer gebruiken moeten maken van Volvo Touring Service. Beide keren in Belgie. Twee jaar geleden liep op de E17 bij Antwerpen, de pomp van de stuurbekrachtiging vast. Dit was weliswaar bij een km.st. van ca. 400.000, normale slijtage dus. De S90 is toen gratis door Touring Service op transport gesteld naar de Volvo-dealer bij mijn woonplaats, omdat reparatie niet dezelfde dag in Belgie kon plaats vinden. Ik kon toen kiezen meerijden met de transport auto naar huis of een gratis belgische leenauto aldaar.Ik ben maar meegereden naar huis.
Gedurende de dagen ( het waren er 3, tijdens de reparatie) kon ik ook hier gebruik maken van een leenauto gratis, alleen benzine niet ( logisch).
Vorig jaar had ik bij km.st. 495000 een lekke radiateur. Ja ook Volvo"s kunnen gaan lekken.
Het bekende euvel na verloop van tijd, de kunststof aansluiting (pijp) bij de bovenste radiateurslang wordt broos en scheurt dan.
Dit gebeurde in Hasselt. Volvo Toring Service heeft mij opgehaald met een transportauto en naar de Volvo dealer gebracht in Hasselt.
Deze dealer in Hasselt is toevallig eigendom van VolvoCars Belgium.
Perfecte service. Radiateur is vervangen a Euro 325,-- en ik kon weer verder.
Nu is de km.st. 532.000 en hij draait maar door.

Moderators: Jerry Stam