Ronde van Vlaanderen (Het was geweldig)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2007 21:01 #1160776 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mathy
dat klopt.
De echte auto s durfde kennelijk geen van alle.
Dus Wie meldt zich aan voor volgend jaar.
Moeten we toch zeker 10 echte auto s hebben.
Hans L
960 estate (ik dus)
Wie volgt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Siang
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-03-2007 23:17 #1160823 door Siang
Beantwoord door Siang in topic Hmmmm
normaliter rij ik rallies met de Amazon en met de Mini, maar dit idee spreekt me wel aan, vermits het 1 maart is, niet 8 maart.

945 lpt, 1997
Amazon 1962
Mini Clubman Estate 1979

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2007 10:15 #1165796 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eerste ideeën zijn binnen
Hallo volvisti,
de eerste ideeën voor de editie 2008 zijn al op tafel gelegd. Voorlopig kan ik nog net veel kwijt maar, ik kan wel al zeggen dat we veel dichter in de buurt gaan komen en misschien zelfs over de grens van Nederland gaan rijden. De datum staat wel nog niet vast. Het zou zelfs kunnen zijn dat we medio februari rijden, maar dat moet nog vast gelegd worden. Vanaf dat alles vast staat laat ik het zo vlug mogelijk weten.
Voor de liefhebbers die geïntereseerd zijn wil ik de systemen van vb. puntenrit, pijlenrit, ingetekende lijn met of zonder blokkades, wel eens uitleggen, zodat als je er toch wat voorbereid kan aan beginnen. Ons motto van onze rit is dat iedereen die vertrekt met een bepekte kennis zou moeten aankomen. De schifting wordt gemaakt door de verschillende tijdscontroles en via een paar RT's. Een RT is een stuk weg die wordt afgelegd nadat er, zoals op een rally, wordt afgeteld. Enkele kilometer verder staat staat er een chronometreur verborgen die de tijd van passeren opmeet. Die word dan aan de 'TRC' doorgegeven die deze tijd op uw controleblad invuld. De bedoeling is dat je zo dicht mogelijk met een gemiddelde snelheid van vb. 36 km/u het traject aflegd. Bij het te vroeg of te laat voorbij komen krijgen de deelnemers strafpunten, zoals bij een gewone tijdscontrole.
Niet iedere deelnemer doet mee voor het klassement, al is het mooi meegenomen. Velen doen het voor de lol en de sfeer die er rondhangt. Ik denk dat Frits kan bevestigen hoe het er aan toegaat.
Dus vragen staat vrij....
Sportieve groeten, Hugo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2008 21:58 #1212435 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic effe boven gezet...
Ik heb dit eens vanonder het stof gehaald.
We ginen dit jaar idd in St. Niklaas rijden, maar dat kon toen niet aangezien er volgens het bfov geen twee wedstrijden binnen de drie maand in de zelfde gemeenten langs mocht komen.
Het internet filmpje staat er nog op, maar je moe doorgaan tot pag 9 in de lijst van filmpjes.
Groetjes, Hugo

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC