Aankoop advies volvo 940

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2007 14:20 #1058855 door V700 register
Aankoop advies volvo 940 is gemaakt door V700 register
Geachte heren en dames,
Weliswaar ben ik lid, maar heb ik nog niet het juiste vervoermiddel. Vanmiddag wil ik daar verandering in brengen. Maar graag wil ik wat advies. Het gaat om <a href=" www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlis...ss/style_at1_occ.css " target="_blank">deze volvo
[edit Baseman] Omwille van leesbaarheid, linkje aangepast [end edit] 
Ik denk dat ie stevig aan de prijs is, maar ik ben (nog) geen sleutelaar en ik wil ook graag een nette auto. Kent iemand dit bedrijf (Theo Klaassen uit Malden)of misschien zelfs wel deze volvo?
Alvast bedankt voor de reacties!!!
Roy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2007 14:37 #1159361 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Altijd lastig.
Maar dat ie stevig aan de prijs is, ben ik met je eens. Of ie dat echt waard is? Zou kunnen, kan ik hiervandaan niet beoordelen.
Ik heb net even op marktplaats gekeken en daar varieert het van 4500 tot (die van hierboven) bijna 9000, dat is nogal een verschil.
Het zit hem bij die link hierboven voornamelijk in de kilometers gok ik zo:<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...lR9PLANtAA%253D%253D " target="_blank">Deze bijvoorbeeld , heeft 350dkms gereden, maar is dan wel een dikke 4000 euri goedkoper, nieuwe kop zit er al op, Gas, voor 300 euri ook op G3
<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...lR9PLANtAA%253D%253D " target="_blank">Dan deze , die heeft 230dkms gelopen, Limited versie, een alles d'r op en d'r an versie volgens mij, voor 7000, wat dus ook al bijna 2000 euri scheelt, voor 30000kms? 
Ik heb verder niets te melden over de door jou geplaatste link, maar wellicht ter referentie wel aardig. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2007 15:05 #1159363 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze hier lijkt me ook niet
<a href=" www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...lR9PLANtAA%253D%253D ">Deze hier lijkt me ook niet verkeerd, maar ken noch de auto, noch de aanbieder.
Veel plezier!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2007 15:28 #1159364 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 940 - blijven zoeken...
heb zelf net een 940 2.3 gekocht met 368.000 km waar met 200.000 is gas ingebouwd. Altijd goed onderhouden, open dak, cruise control 5 bak, met mooie velgen, bijna nieuwe banden voor veel minder geld dan de eerder genoemde bedragen.
natuurlijk kun je op zoek gaan naar de perfecte 940, maar daar betaal je dan ook voor... 

in elk geval, veel succes! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2007 15:54 #1159362 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan beter . . .

Smit R schreef : Kent iemand dit bedrijf (Theo Klaassen uit Malden)of misschien zelfs wel deze volvo?
Alvast bedankt voor de reacties!!!
Roy

Ken het bedrijf niet. Lijkt wel een beetje slordig. Vlgs mij staat deze auto twee maal op de lijst met verschillende omschrijvingen, zelfs het gewicht is verschillend!
Auto is idd aan de prijs en heeft verder weinig echte luxe zoals: leer, cruise control (??), automatische airco enz. Toch al wel behoorlijk wat kilometers weg. Het lijkt me niet moeilijk er voor hetzelfde bedrag één te vinden met veel minder km&#39;s. Wat te denken van <a href=" www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlis...=RL&o_id=3888412 ">deze. Is overigens wel een 2.0 HPT (High Pressure Turbo) De auto uit jouw advertentie is een 2.3 LPT met iets minder PK maar wellicht (iets) duurzamer.
En Paashuis staat als dealer goed bekend, naar mijn idee!
Succes en sterkte!
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2007 20:24 #1159380 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor alle reacties.
Hoi allemaal,
Nou we zijn wezen kijken. Op zich was het een net bedrijf en werden we keurig ontvangen.
De auto zelf zag er perfect uit. Van binnen en van buiten. Hij stond binnen. De tegenvallers waren dat de aircopomp was losgekoppeld (defect) en hij had twee jaar stil gestaan. De gevolgen waren gelijk duidelijk. Tijdens de proefrit werkte de koppeling-cilinder meerendeels niet. Dus met alarmlichten aan, in z&#39;n twee gelijk terug. Shit, shit shit.
De eigenaar/verkoper bood gelijk zijn excuses aan. Ze maken het deze week voor elkaar en dan moet ik nog maar weer een proefrit maken.
Hij was 450 gezakken in prijs, met behoud van een 1/2 jaar Bovag, en deze week belt hij me op voor een uiterste prijs. Als ik (we) dan accoord ga wordt de airco ook (gratis)gerepareerd.
Dus nog maar eens flink nadenken en op onderzoek.
Groet Roy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2007 20:30 #1159381 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Ja deze had ik ook zien staan.
Ik ben er voor een tijdje geleden wezen kijken. Er staat veel Italiaanse import, waarbij mij het gevoel bekroop in dat de kilometerstanden niet echt aantoonbaar waren.
groet Roy
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2007 20:48 #1159383 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ziet er goed uit
Ik werk in Nijmegen en heb een collega die zeer te spreken is over dit bedrijf. Ik vind de auto wel aan de prijs maar constateer dat de prijzen van de laatste 940 serie wel wat stijgt. Ook Paashuis is een goed adres. Vergeet niet dat een airco repareren eerder tegen de 1000 dan 500 euro kost, dus zorg dat dit in orde is.
Voor de rest is het een kwestie van geduld, succes.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2007 20:03 #1159452 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo te koop
Als je een automaat wilt heb ik een mooie voor je te koop, in rood metallic. Advertentie en foto&#39;s staan op de site onder  "aangeboden". Het is werkelijk een zeer mooie auto(heb er recentelijk weer diverse bekeken, spreek uit ervaring) met een volledig ingevuld serviceboekje en sluitende km-historie.
Veel vernieuwd, wilde er zelf de komende jaren nog mee rijden, maar een andere baan dwingt helaas tot aanschaf van diesel en/of LPG.
Richard

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2007 12:09 #1159620 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 1997 945 2.3 LPT Estate
En als je geen automaat wilt:
Mijn 1997 945 2.3 LPT Estate met 233.000km komt binnenkort ook te koop, voor veel minder als de bovenste auto´s.
Ik had hem voor mijzelf gekocht, met wat gebreken, ter vervanging van mijn 1990 745 GLE maar heb besloten om door te sparen voor een 965 2.0 16V Turbo.
Er moest het een en ander aan gebeuren toen ik hem kocht: Nieuw stuurhuis en Climate Control opnieuw afvullen.
Dat is ondertussen al gedaan.
Hij is aan de buitenkant niet de mooiste, er zitten wat diepe krassen op, dus daar zal de prijs ook naar zijn en ik heb hem zelf ook niet duur gekocht.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC