verdwenen draadje?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2007 22:32 #1159098
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Sorry
Hallo Frits
Helaas is een tekstgebaseerd medium als een forum nog wel eens vatbaar voor "verkeerd begrijpen". Schijnbaar is mij dat bij jou bericht overkomen, en ik vermoed dat dat andersom ook zo was.
Het is zeker niet mijn bedoeling om andere tegen me in het harnas te jagen. Al plaag ik wel graag. Maar ik denk en hoop dat ik dat dan duidelijk als zodanig laat overkomen. Ergert zich iemand aan een opmerking van mij, laat dat dan maar horen. Dan kan ik uitleggen hoe ik het bedoeld heb.
Groetjes
Mathy
Mocht dat door mij gekomen zijn, dan bied ik daarvoor hierbij m'n excuses aan.960 estate 1996 schreef : Daarbij komt dat ik het totaal niet eens was met de ontstane discussie en de manier waarop.
Helaas is een tekstgebaseerd medium als een forum nog wel eens vatbaar voor "verkeerd begrijpen". Schijnbaar is mij dat bij jou bericht overkomen, en ik vermoed dat dat andersom ook zo was.
Het is zeker niet mijn bedoeling om andere tegen me in het harnas te jagen. Al plaag ik wel graag. Maar ik denk en hoop dat ik dat dan duidelijk als zodanig laat overkomen. Ergert zich iemand aan een opmerking van mij, laat dat dan maar horen. Dan kan ik uitleggen hoe ik het bedoeld heb.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2007 22:35 #1159100
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Was...
voor mij ook een van de redenen om mijn draadjes weg te halen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2007 08:20 #1159155
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic same here
Ik laat het ook niet na om mijn mening te verkondigen als ik het ergens niet geheel mee eens ben. Ik probeer dat wel altijd op een nette manier te doen, ook al is de toon wellicht soms wat pittig. Verschillende meningen zijn mooi, maar alleen als er respect voor elkaars mening is (wat iets anders is dan het ergens mee eens zijn).
En Mathy heeft een punt, het medium 'forum' (evenals email) heeft een potentieel 'gevaar' van miscommunicatie in zich, zeker iets om altijd in je achterhoofd te houden.

En Mathy heeft een punt, het medium 'forum' (evenals email) heeft een potentieel 'gevaar' van miscommunicatie in zich, zeker iets om altijd in je achterhoofd te houden.

Moderators: Jerry Stam