Coos
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2007 20:28 #1058781
door V700 register
Coos is gemaakt door V700 register
Hallo mijn naam is Andre
Ik ben nieuw op de site en wil graag wat meer informatie over Coos , aangezien ik van plan ben om deze volvo aan te schaffen.
Is de vraagprijs van 1500 reeel of teveel?
Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten?
Bvd. Triton
Ik ben nieuw op de site en wil graag wat meer informatie over Coos , aangezien ik van plan ben om deze volvo aan te schaffen.
Is de vraagprijs van 1500 reeel of teveel?
Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten?
Bvd. Triton
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2007 20:37 #1158786
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Coos?
Turbocoos?
Gebruik de zoekfunctie eens met als trefwoorden Coos en volgens mij ook turbocoos, resultaten voldoende.
Verder heb ik me in Coos niet erg verdiept, dus persoonlijk kan ik niets zinnigs vermelden.
Gebruik de zoekfunctie eens met als trefwoorden Coos en volgens mij ook turbocoos, resultaten voldoende.
Verder heb ik me in Coos niet erg verdiept, dus persoonlijk kan ik niets zinnigs vermelden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2007 20:55 #1158791
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Coos
Heb ik reeds gedaan , vind het mooie turbo maar zoek eigenlijk iemand die de auto goed kent, heb hem al gezien in Rotterdam zonder de eigenaar zag er goed uit maar wil geen verassingen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2007 21:34 #1158797
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Henk
Hallo Triton
Een verassing wil ik ook niet. Als ik ooit sterf, hoop ik begraven te worden.
Maar even serieus. Zoek eens naar "Henk van Winkel". Die heeft hem aan de huidige eigenaar verkocht nadat ie er veel plezier van heeft gehad. Hoe lang dat is geweest weet ik niet. Maar er staat waarschijnlijk nog wel een verbruikstabel van Coos hier op het forum. Die is destijds bijgehouden door Henk.
Groetjes
Mathy
Een verassing wil ik ook niet. Als ik ooit sterf, hoop ik begraven te worden.
Maar even serieus. Zoek eens naar "Henk van Winkel". Die heeft hem aan de huidige eigenaar verkocht nadat ie er veel plezier van heeft gehad. Hoe lang dat is geweest weet ik niet. Maar er staat waarschijnlijk nog wel een verbruikstabel van Coos hier op het forum. Die is destijds bijgehouden door Henk.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2007 22:08 #1158803
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Coos
Heb inmiddels de nodige info van Henk gehad dus........in ieder geval bedankt en amerikaanse volvo estate is ietwat te duur voor mij
Moderators: Jerry Stam