De nieuwe V70
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5912&cache=no
De vraag is dus: wat vinden we er van?
Laat ik aftrappen: Ik vind hem spuuglelijk. De huidige V70 vind ik een hele mooie auto maar wat ze er nu van maken... De neus ruikt een beetje naar Audi met een grille die door de bumper zakt. De achterkant is al helemaal een bende. Drie ontwerpers waren het niet eens en hebben allemaal een beetje hun zin gekregen.
Het eigenzinnige uiterlijk van de huidige V70 is weg. De foto's die ik nu zie hadden ook van een nieuwe Fiat kunnen zijn.
Bah.
Ronald
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van binnen : schitterend
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht moet ik eraan wennen maar vindt het jammer dat de Volvo lijn er aan ontbreekt. Kont vind ik ook lelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Misschien is er een "spoilerfabrikant" die zo vriendelijk is, een vervangende achterbumper aan te bieden. Zou genoeg geld mee te verdienen zijn, lijkt me, als ik dat zo zie.960 estate 1996 schreef : Kont vind ik ook lelijk.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ja zover is het nog lang niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ik kan me nu ook niet voorstellen dat ik de nieuwe V70 ooit mooi ga vinden. En iets zegt me dat 24 jaar vanaf nu deze nieuwe V70 nauwelijks nog iemand kent. Behoorlijk nietszeggend model!

Sjef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toch heb ik zo weer het idee dat deze V70 bij horden tegelijk over de toonbank gaan. En dat is niet voor het eerst.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iets voor onze "Pispoiler-Paultje".Mathy schreef : Hallo Frits, Volvisti
Misschien is er een "spoilerfabrikant" die zo vriendelijk is, een vervangende achterbumper aan te bieden. Zou genoeg geld mee te verdienen zijn, lijkt me, als ik dat zo zie.960 estate 1996 schreef : Kont vind ik ook lelijk.
Groetjes
Mathy