Internationaal Volvo treffen - Luxemburg - 80 jaar Volvo
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.volvo-frenn.lu/html/int__treffen_luxemburg.html "> www.volvo-frenn.lu/html/int__treffen_luxemburg.html
Het treffen vindt plaats van 8 - 10 juni.
Ideetje om met een delegatie van onze club in kolonne er naar toe te gaan?
Onderwerpje voor de ALV van aanstaande zaterdag misschien?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als de thuissituatie het toelaat......ben ik van de partij.
Is er al een evenementje van in de agenda?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Geen gek idee, maar ik kan nog niet zeggen of ik mee rij.
En wie <a href=" www.aral.de/toolserver/retaileurope/curr...&contentId=58694 " target="_blank">hier kijkt, ziet dat tanken er geen nachtmerrie hoeft te zijn.
Groetjes
Mathy
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
<a href="/#" onclick="vcc.showResultItem(1,this);return false;">Volvo Club Luxembourg</a> Boitte Postale 901 LU-2019 Luxembourg <div class="subitem" style="display: block">Is dit een organisatie van een of ander evenementencentrum die zijn zaak vol wil krijgen?</div><div class="subitem" style="display: block">Inschrijven per dag of alleen voor de rondrit?Nergens sprake van, alleen het volledige weekend.Heb m'n twijfels over de echte bedoelingen.</div><div class="subitem" style="display: block"> </div><div class="subitem" style="display: block">Groeten.Hedwig</div>
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
</div><div class="subitem" style="display: block">En de inschrijfdatum sloot op 01.02.2007. </div>hlambrechts schreef : Is dit een organisatie van een of ander evenementencentrum die zijn zaak vol wil krijgen?<div class="subitem" style="display: block">Inschrijven per dag of alleen voor de rondrit?Nergens sprake van, alleen het volledige weekend.Heb m'n twijfels over de echte bedoelingen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus bij deze de oproep, wie is serieus om mee te gaan? Stuur mij dan even een PB'tje, dan inventariseer ik de interesse en ga een en ander proberen.
Ik wacht in spanning af.
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar voor dat geld + nog hotel kamerkosten + brandstof + alle andere etens vond ik het een beetje aan de prijs....
ik laat deze passeren, En ga wel naar de Vrom in Zweden..