veel gelul !!!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2007 20:04 #1058499
door V700 register
veel gelul !!!!!! is gemaakt door V700 register
hallo allemaal er word hier veel geluld en geschreven over mij jan-albert wagenaar ik vind het niet erg dat iemand het niet met mij eens is maar laat die dan bij me komen en niet laf !!! achter iemands rug om hier leugens neer zetten ( opa ) daar heb ik wel genoeg van !
ik ben zeer makkelijk en recht door zee maar als mensen gaan drijgen of zeer moeilijk gaan doen kunnen ze van mij de boom in !
ik doe veel met auto's als er wat mis mee is word het gemaakt of er word wat anders geregeld !
hopende hier een groot LUL verhaal wat minder hebben te gemaakt
met vriendelijke groeten jan-albert wagenaar ijhorst
en allemaal veel volvo plezier !! ok u met de stropdas
ik ben zeer makkelijk en recht door zee maar als mensen gaan drijgen of zeer moeilijk gaan doen kunnen ze van mij de boom in !
ik doe veel met auto's als er wat mis mee is word het gemaakt of er word wat anders geregeld !
hopende hier een groot LUL verhaal wat minder hebben te gemaakt
met vriendelijke groeten jan-albert wagenaar ijhorst
en allemaal veel volvo plezier !! ok u met de stropdas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2007 20:20 #1156845
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik vrees
<div></div><div>Geachte heer Wagenaar, </div><div></div>Ik ben bang dat een dergelijke toonzetting uw reputatie niet veel goed doet, om het maar beschaafd uit te drukken.<div>Een correct taalgebruik, een up-to-date spellingscheck en een werkend toetsenbord, een uitgebreide argumentatie, het liefst met een opsomming van de feiten zou in dit geval in uw voordeel hebben gesproken. </div><div><div>Nu helpen de vriendelijke groeten ook niet echt.</div><div></div><div>p.s. Ik heb al vijf jaar geen stropdas meer gedragen. </div><div></div><div></div></div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2007 20:22 #1156846
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo maak
Hallo,
Zo maakt u geen vrienden hoor.
En wat heeft de stropdas ermee te maken?

Zo maakt u geen vrienden hoor.
En wat heeft de stropdas ermee te maken?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2007 20:25 #1156848
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kletskoek
Bij mijn grootmoeder ( 92 ) hangt een tegeltje boven de antieke schoorsteen.
Daar staat op :" Doe wat je wilt,geluld wordt er toch " .
Overigens drijgen is toch niet dreigen.
Verder ben ik ben nog op zoek naar een 960 , ca. 10 jaar oud, in de kleur " silversand " met blauwe bekleding, automaat, km,st. niet boven de 500.000.
Daar staat op :" Doe wat je wilt,geluld wordt er toch " .
Overigens drijgen is toch niet dreigen.
Verder ben ik ben nog op zoek naar een 960 , ca. 10 jaar oud, in de kleur " silversand " met blauwe bekleding, automaat, km,st. niet boven de 500.000.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2007 20:40 #1156853
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hr Wagenaar
Beste heer Wagenaar
Uw taalgebruik is niet gepast, u bent hier te gast en dient zich ook zo te gedragen.
Ieder heeft recht op zijn mening, ervaringen mogen hier gedeeld worden, u heeft hier ook recht op weerwoord. Bewijs het tegendeel maar..
Ik sluit hierbij deze discussie
Uw taalgebruik is niet gepast, u bent hier te gast en dient zich ook zo te gedragen.
Ieder heeft recht op zijn mening, ervaringen mogen hier gedeeld worden, u heeft hier ook recht op weerwoord. Bewijs het tegendeel maar..
Ik sluit hierbij deze discussie
Moderators: Jerry Stam