Hebben jullie dat ook...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2007 18:33 #1154578 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moet de weg nog even op.
Ik zal de weergoden vanavond nog even trotseren. Nou ja, ik niet, maar de leerling. Moet vanavond nog een uurtje lessen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2007 21:09 #1154582 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic relaas Mark I
Er was na veel 5-en en 6-en afgesproken dat ik naar Den Haag zou gaan. Bij een gymzaal wilde de verlichting niet goed schakelen en de klant begreep het niet meer. PLC in de knoei, zeg maar.
Onderweg tussen Dronten en de Stichtse Brug ging alles goed, redelijk "normaal" naar Utrecht met een matig gangetje en toen onder Utrecht door naar Gouwe en pr Claus Plein. Das lachen dat koninklijke plein. Vanaf Gouda naar Rijswijk is de hoogste overkapping ... het ging goed. Ik ben er niet afgevallen.
Maar ondertussen was ik 3 uur verder voor ik aan het Panamaplein aankwam. Tegen 14 uur ben ik opweg gegaan naar huis en dat ging maar over Amsterdam. Op de weg naar Utrecht was inmiddels een file ontstaan, ik kon niet langs Eemnes en de A27 bij Almere-Hout was ook niet begaanbaar.
Vanaf Amstelveen A9 kon je de A2 weer niet op wegens omvallende geluidsschermen, dus die mensen gingen ook over de Gaasperdammerweg en de A1. Pas na Almere op de A6 ging het weer goed en bij de olifanten kon ik gewoon weer binnendoor naar huis.
Van 6.40 tot 16.00 uur ben ik weg geweest en de helft daarvan zat ik in de auto. Flesje drinken bij de hand, 200 zenders op de radio en rijden/wachten maar.
Maar onderweg werd er aardig aan mijn Duitse Renault getrokken en geduwd. Soms ben ik wel blij dat de rijbanen minimaal 3 meter breed zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2007 21:49 #1154584 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vorm?
De vierkante vorm, de rechte zijkant en het grote oppervlak aan blik zal ook niet helpen voor minder zijwindgevoeligheid lijkt me ;-)

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2007 23:08 #1154590 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic inderdaad!
Vandaag heb ik er 500 km opzitten in deze barre weersomstandigheden en ik waardeer dan mijn "kathedraal" op wielen toch maar weer eens extra. Eerst Maastricht en daarna Duisburg en vanavond weer terug naar Asperen. Heb heel wat ellende gezien onderweg met omgewaaide vrachtwagens en pechgevallen.Gelukkig waren deze keer de files voornamelijk aan de andere kant van de vangrail dus naar omstandigheden heb ik redelijk vrij baan gehad vandaag.
Voor nu weltrusten en groeten uit een nog altijd zeer winderig Asperen.
Jan. 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2007 00:26 #1154595 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Schijnbaar
Hallo Jan, Mark, Volvisti
Schijnbaar zijn velen van ons onderweg geweest. Want met zo'n weer zou je verwachten dat het drukker is op het forum. Maar in plaats van drukker is het minder druk vandaag.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC