Lidmaatschap!?!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2007 15:21 #1057981
door V700 register
Lidmaatschap!?! is gemaakt door V700 register
Hallo Volvo 700 vereniging,
Heb de afgelopen maanden 3 brieven verstuurd, maar ik krijg geen reactie. Het is toch leuker om lid te zijn!
Op postadres Volvo 700 vereniging
postbus 195,
3950 AD Maarn
Nierderlande.
Ik verstuur de post uit Oldenburg en volgens de post hier moet het in 2 hooguit 3 dagen aankomen. Voldoende porto etc.
Is het misschien een probleem dat ik als Nederlander vanuit Oldenburg correspondeer.
Lid worden is leuk, maar het wordt een beetje vervelend als erg geen respons komt.
Mensen uit Belgie zijn toch ook lid!
Met vriendelijke groet Roelof.
Heb de afgelopen maanden 3 brieven verstuurd, maar ik krijg geen reactie. Het is toch leuker om lid te zijn!
Op postadres Volvo 700 vereniging
postbus 195,
3950 AD Maarn
Nierderlande.
Ik verstuur de post uit Oldenburg en volgens de post hier moet het in 2 hooguit 3 dagen aankomen. Voldoende porto etc.
Is het misschien een probleem dat ik als Nederlander vanuit Oldenburg correspondeer.
Lid worden is leuk, maar het wordt een beetje vervelend als erg geen respons komt.
Mensen uit Belgie zijn toch ook lid!
Met vriendelijke groet Roelof.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2007 15:46 #1153446
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
<pre>En je zou toch denken dat de PTT, heu, TPG, heu, TNT POST toch zou weten dat NiedeRlande gewoon Nederland is? Of Niederlaende in het beste geval ...</pre>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2007 15:55 #1153447
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vreemd........
Ik zal eens verder gaan informeren.

Mail anders ook eens naar <a href="mailto:secretaris@volvo700vereniging.nl">secretaris@volvo700vereniging.nl

Mail anders ook eens naar <a href="mailto:secretaris@volvo700vereniging.nl">secretaris@volvo700vereniging.nl

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2007 16:36 #1153452
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vreemd!
Hallo Maarten,
Alvast bedankt voor het speurwerk en de aanvraag formulier.
Groeten Roelof.
Alvast bedankt voor het speurwerk en de aanvraag formulier.
Groeten Roelof.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2007 22:08 #1153492
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Drie keer is scheepsrecht (lidmaatschap)!
Hallo Maarten,
De post is vandaag 9 Jan. aangekomen. Ga het bedrag via de SNS-bank te Nederland overmaken. En dan komt het vast allemaal wel in orde denk ik.
Bedankt!
Groet Roelof.
De post is vandaag 9 Jan. aangekomen. Ga het bedrag via de SNS-bank te Nederland overmaken. En dan komt het vast allemaal wel in orde denk ik.
Bedankt!
Groet Roelof.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2007 00:13 #1153522
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic internationale overschrijving
Hallo Roelof
Je zou de volgende keer kunnen overwegen, om via een internationale overschrijving het geld over te maken. Als je voor "shared cost" kiest, is het vanuit Nederland gratis. Een paar jaar geleden werd ik daar in Duitsland bij de bank op gewezen. Het kostte toen 25 cent vanuit Duitsland.
Je zou de volgende keer kunnen overwegen, om via een internationale overschrijving het geld over te maken. Als je voor "shared cost" kiest, is het vanuit Nederland gratis. Een paar jaar geleden werd ik daar in Duitsland bij de bank op gewezen. Het kostte toen 25 cent vanuit Duitsland.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2007 12:21 #1153548
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lidmaatschap
Hallo Volvo Fan´s,
Ik als Nederlander die veel in Oldenburg (Dld) verblijft runt al z´n zaakjes gewoon op z´n Nederlands.
Duitsland is leuk, maar ik zal me nooit naturaliseren. Daarvoor ben ik een te trotse Nederlander. Alleen al de sociale voorzieningen staat Nederland wel op de hoogste niveau van geheel Europa. Tja, waar een klein land groot in kan zijn!
Oldenburg heeft predicaat de groenste stad van Duitsland en dat is ook aan de stad te merken door parken en veel groen langs de straten. Ben hier ook graag het heeft een mix van stads en land climaat. Ook is het bevriend met de stad Groningen. Bijde universiteits steden. Zo nu voldoende gepocht.
Groeten Roelof.
Ik als Nederlander die veel in Oldenburg (Dld) verblijft runt al z´n zaakjes gewoon op z´n Nederlands.
Duitsland is leuk, maar ik zal me nooit naturaliseren. Daarvoor ben ik een te trotse Nederlander. Alleen al de sociale voorzieningen staat Nederland wel op de hoogste niveau van geheel Europa. Tja, waar een klein land groot in kan zijn!
Oldenburg heeft predicaat de groenste stad van Duitsland en dat is ook aan de stad te merken door parken en veel groen langs de straten. Ben hier ook graag het heeft een mix van stads en land climaat. Ook is het bevriend met de stad Groningen. Bijde universiteits steden. Zo nu voldoende gepocht.
Groeten Roelof.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2007 15:29 #1153562
door V700 register

da's mooi, dan kun je binnenkort aan alle clubevenementen deelnemen.
Beantwoord door V700 register in topic Mooi zo
Roelof,Zilvershadow schreef : Hallo Maarten, De post is vandaag 9 Jan. aangekomen. Ga het bedrag via de SNS-bank te Nederland overmaken. En dan komt het vast allemaal wel in orde denk ik.

da's mooi, dan kun je binnenkort aan alle clubevenementen deelnemen.
Moderators: Jerry Stam