Oh wat zijn we morgen blij!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Hallo Bart,budo schreef : Twee Bollies, daar is de straat (en de portemonee) te klein voor, dus we moeten helaas afscheid gaan nemen van de 940.
Ik zie dat jij (net als ik) in Alkmaar woont! Ik zou graag een keer je nieuwe auto komen bekijken als dat mag (gewoon voor de lol).
- V700 register
- Nieuw lid
-
lijkt ons erg leuk, maar voorlopig is de kleine nog even niet bij ons. Ik laat het weten als zij te bewonderen is. Heb jij trouwens een boot bij de ARZV liggen? Ik meen je auto te herkennen van het parkeerterrein daar.
groet
Bart
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik zie er naar uit!budo schreef : Ik laat het weten als zij te bewonderen is.
Dat klopt helemaal! Op <a href=" www.epabakker.com/ " target="_blank" title="Eric's site">mijn site staat ook een fotoalbumpje van onze Fox 22. Wat hebben jullie dan voor boot?budo schreef : Heb jij trouwens een boot bij de ARZV liggen? Ik meen je auto te herkennen van het parkeerterrein daar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had ook dat stukje aandachtig gelezen hoe een auto (volvo) te importeren uit duitsland, want ik zie een V90 als taxi ook wel zitten.
Veel veilige kilometers gewenst.
greetings (tjuus)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk die boot-foto's, ik krijg weer helemaal zin in het voorjaar! Wij hebben een Vrijheid, maar ik heb er geen site van. We spreken elkaar binnenkort!Eric Bakker schreef : Dat klopt helemaal! Op <a href=" www.epabakker.com/ " target="_blank" title="Eric's site">mijn site staat ook een fotoalbumpje van onze Fox 22. Wat hebben jullie dan voor boot?
groet
Bart
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Prachtige boot, een vrijheid. Hiervoor hadden wij een Waarschip Kwarttonner, maar ik was het onderhoud zat. Toch uiteindelijk daarom voor een tupperware boot gegaan, maar mijn hart gaat nog steeds uit naar hout.budo schreef : Leuk die boot-foto's, ik krijg weer helemaal zin in het voorjaar! Wij hebben een Vrijheid
- V700 register
- Nieuw lid
-
zou dat een Duits randje zijn?Jerry schreef : Hij ziet er ook erg mooi uit in die kleur en dat chromen randje bij de bumper maakt hem wel erg mooi.
Van harte met de nieuwe aanwinst en we wachten op meer foto's.
Mvg Jerry.
heeft die van mij ook en ik zie het niet zo vaak
- V700 register
- Nieuw lid
-