Volvo Klassieker Beurs 2007
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Voor de volledigheid hier het volledige bericht uit de nieuwsbrief :
Volvo Klassieker Beurs 2007
Beste Volvo liefhebbers
Twee maanden na een geweldige Volvo Klassieker Beurs ook wel VKB genoemd en de grootste Volvo beurs van Europa, zit ik voor kerstmis alweer te prakkezeren wat we in 2007 zullen brengen.
De vrijwilligers die zich belangeloos voor onze beurs inzetten wil ik via deze weg nogmaals hartelijk bedanken voor hun inzet. Het is natuurlijk niet alleen de organisatie, maar zeker ook de standhouders en verenigingen die de beurs een gezicht geven.
Ik wil daarom via deze weg iedereen die in 2006 betrokken is geweest of een bijdrage heeft geleverd een zalig kerst en een zeer goed 2007 wensen.
Natuurlijk wil ik na deze wens even terug komen op het prakkezeren over de sfeer op de beurs. In 2005 heb ik een zeer bijzondere reis mee mogen maken die georganiseerd werd door de V44 vereniging en wel : V44 goes New York to LA.
Omdat ik voor deze groep een reünie wil organiseren zou de VKB een zeer mooi ontmoetingspunt kunnen zijn. Daaraan wil ik dan ook de sfeer van de beurs aanpassen, door de beurs een Amerikaanse uitstraling te geven (Route 66) en natuurlijk met muziek uit de jaren 60.
Ik wil dan ook aan de standhouders vragen ook hun kraam in deze sfeer te versieren, dan zal de VKB op 27 en 28 Oktober 2007 er zeker weer net zo mooi uit komen te zien en weer net zo gezellig verlopen als de afgelopen VKB in 2006.
Graag zie ik jullie weer op de beurs op 27 en 28 oktober 2007
Nogmaals heel fijne feestdagen en een bijzonder goed begin gewenst
Jac Roosen
Voorzitter VKB
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Siang
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Nog 2 maanden en dan is het weer zover. We (VKB team) zijn al weer een tijdje bezig met de voorbereiding en hopen dat het weer net zo gezellig wordt als vorig jaar.
De indeling zal grotendeels hetzelfde zijn als vorig jaar of ik moet nog wat verrassingen uit mijn hoed toveren.
Zet dus dit weekend in de agenda, een beetje Volvist moet hier toch geweest zijn !!
Dus ....... <u>27 en 28 oktober 2007</u>
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Afgelopen weekend hebben we weer met de VKB organisatie rond de tafel gezeten en de laatste puntjes op de I gezet.
De laatste aanmeldingen zijn door de admie verwerkt en nu begint mijn klus, het indelen van de hal. Het grootste gedeelte had ik ingepland bij de officiele sluiting van inschrijving, maar er zijn altijd weer mensen die nog langer dan het laatste moment wachten.
Oh ja, heren moderatoren, mag dit topic in de publieke sector, had deze in het begin verkeerd geplaatst.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Staat weer even ter herinnering bovenaan.
Bij de weg, we (VKB-team) hebben het boekje al in PDF beschikbaar op de <a href=" www.volvobeurs.nl/ " target="_blank">website beschikbaar is vast voor het maken van een routeplanner op de beurs
Grtz
- V700 register
- Nieuw lid
-
wij komen zaterdag.
en heb je genoeg mensen om te helpen en zo?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
bodejodel schreef : Ben ik kippig of staat de V7V niet in het boekje met een presentatie?
Ik heb 'ons' verhaal ook gemist, of zie ik ook iets over het hoofd?
Rob K.