Kop Staart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2006 17:01 #1057526
door V700 register
Kop Staart is gemaakt door V700 register
Vanmorgen kennis gemaakt met een VW Golf Variant van B.A.M. (ja dan vraag je er ook om). Deze reed met zo'n 60 km/u achter op ons in terwijl wij net achter aansloten bij een file. De man was met andere zaken bezig. Niet gezien / niet geremd. Ondanks dat ik niet in de Volvo reed maar met een kollega's Alfa 146 zijn we er goed van af gekomen. Mijn leuning was afgebroken maar dat hoort ie, geloof ik, ook te doen bij zo'n klap. En wat gordelafdrukken op het lijf. Mooi om te zien overigens dat de KLPD en de ambulance zeer senl ter plaatse waren (hulde)!! De sleepdienst kwam er 20 min. later aan en heeft ons netjes thuisgebracht. Kortom een dagje weer eens wat anders maar niet aanbevelenswaardig. En helaas, ik heb altijd mijn camera bij me maar vandaag toevallig niet. Anders had ik nog een 'off topic' foto kunnen plaatsen.
Rij voorzichtig en hou de A-kijkspiegel in de gaten!!

Groeten,

Sjef
Rij voorzichtig en hou de A-kijkspiegel in de gaten!!

Groeten,

Sjef
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2006 19:53 #1151277
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bumper bumper
Das dan lekker ! Geen verwondingen of na-pijn ? Dat lijkt me meer op z'n plaats.En wat mankeerde die meneer in die B.A.M.-auto eigelijk ? Die zat blijkbaar niet op te letten en heeft nu gebitsafdrukken in het stuur, naar wij aannemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2006 20:06 #1151281
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pfoeh héé
Sjef,,

Goed om te horen dat we nog steeds een onbeschadigd erelid hebben.
Alfa totall Loss zeker.....
En die Golf, ook???????
Sterkte, morgen zul je pas voelen welke spieren een opdoffer hebben gehad.

Goed om te horen dat we nog steeds een onbeschadigd erelid hebben.
Alfa totall Loss zeker.....
En die Golf, ook???????
Sterkte, morgen zul je pas voelen welke spieren een opdoffer hebben gehad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2006 20:47 #1151285
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spierpijn
Ja dat zei de ambulancechauffeur ook al. Hij zei dat ik waarschijnlijk morgen flinke nek / schouderspierpijn zou hebben. Welnu, jammer dan maar je hoort mij niet klagen. Ik heb na 26 jaar deze weg rijden mensen minder fraai in / naast hun auto gezien. Heb m'n 'Engelbewaarder' in ieder geval bedankt! En nu drink ik er eentje (of misschien wel twee)
Moderators: Jerry Stam