Ga je naast een andere Volvo staan?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2011 10:35 #1326852 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon
in het midden van twee vakken parkeren en je hebt nergens last van.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2011 11:39 #1326858 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Natuurlijk leuk om naast een soortgenoot te staan, maar ik parkeer altijd een eindje weg in de hoop dat er niemand naast me komt staan. Ik zie te vaak mensen die jonge kinderen laten instappen en daarbij de deur een flinke zwieper geven met alle gevolgen vandien voor de daarnaast geparkeerde auto.
En, zoals Frans zegt, bij bv de bouwmarkt parkeer ik standaard dubbel. Sommige mensen vinden dat asociaal, maar ik vind het veel asocialer als je andermans eigendommen beschadigt.
Moet altijd lachen om die gekke Nederlanders die de auto het liefst in de winkel zouden parkeren in plaats van 50 meter lopen.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2011 23:31 #1327010 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lopen
Hallo gj
Dat doen ze niet alleen bij de winkel, wat op zich nog te begrijpen is, omdat je dan nog wel eens aankopen bij je hebt.  Ik woon zo ongeveer tegen wat tot vorige week woensdag even voor negen 's avonds een sportstudio was (vijf voor negen sloegen de vlammen uit het raam en inmiddels heeft een speciaal sloopbedrijf ruim de helft van het gebouw al gesloopt).  Bij de sporters die daar kwamen zaten er ook zat, die best een uur willen sporten als ze daarvoor mogen betalen, maar vijf minuten (gratis) lopen van de auto naar de sportstudio...
groetjes
Mathy

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-08-2011 23:34 #1327011 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Knotsgek
Mensen zijn knotsgekke wezens, vaak zonder dat ze het doorhebben.

Groeten,Gerben

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2011 23:46 #1327020 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Goeie spreuk
Hallo Gerben
"Al eens een normaal mens ontmoet?  En, hoe was dat?"
groetjes
Mathy

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-08-2011 23:48 #1327021 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ja hoor.
Hoi Mathy,
Ja hoor! Toen ik laatst in de spiegel keek zag ik zo iemand.

"Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen"
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2011 23:55 #1327027 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gerben zegt
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Hoe groot zou die afwijking van mij dan zijn vraag ik me af  .

Tom.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-08-2011 00:00 #1327029 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Heel simpel!
Hey Tom,
Ik denk dat jouw afwijking Normaal is.
hahaha
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-08-2011 00:04 #1327032 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nou
Dat betwijfel ik, eerst loop ik de hele middag en avond helemaal leeg aan alle kanten en nu heb ik weer nergens last  .
Dus normaal klopt dan weer niet helemaal, Of zou het dan toch wel normaal zijn hmmmm,
nou weet ik het helemaal niet meer hahahahaha.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-08-2011 01:43 #1327041 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic MIjn parkeergedrag: neurotisch

gj schreef : Natuurlijk leuk om naast een soortgenoot te staan, maar ik parkeer altijd een eindje weg in de hoop dat er niemand naast me komt staan. Ik zie te vaak mensen die jonge kinderen laten instappen en daarbij de deur een flinke zwieper geven met alle gevolgen vandien voor de daarnaast geparkeerde auto.
En, zoals Frans zegt, bij bv de bouwmarkt parkeer ik standaard dubbel. Sommige mensen vinden dat asociaal, maar ik vind het veel asocialer als je andermans eigendommen beschadigt.
Moet altijd lachen om die gekke Nederlanders die de auto het liefst in de winkel zouden parkeren in plaats van 50 meter lopen.

Ook ik parkeer standaard dubbel. Soms tot grote hilariteit van mijn collega's/ medepassagiers. Een boete heb ik hier nog nooit voor gehad. Ben inmiddels wijs geworden. Heb ervaringen met tuthola's die kinderzitjes op je dak of op het kofferdeksel plaatsen. Ik parkeer nooit naast auto's met kinderzitjes. Dan liever een paar meter lopen. Overigens heb ik ook ervaring met schade toegebracht door autodieven: de buit uit naastgelegen auto's zette men maar voor het gemak even op de kofferdeksel van de 850, waardoor schuifsporen. Ook zet ik de 960 bij voorkeur niet naast anderen maar in filerichting. Als het echt niet anders kan, dan liefst niet aan de kant van de bestuurderszijde van de andere wagen. Want: auto's worden meestal maar door 1,2 persoon gebruikt (heb ik ooit gelezen). In de eigen parkeerkelder gebruik ik de spiegels van de 960 om klappen, butsen, van (achter)deuren op te vangen. Kinderen zitten meestal achterin. Elke buts, mits als de lak onbeschadigd is, kostte me zo'n € 25,-. Het inparkeren duurt dus meestal wel even, zoals je zult begrijpen. Dat doe ik dus met de nodige verbeelding. En ja: ik parkeer als het even kan toch liefst in de buurt van, of naast, een (oudere) Volvo. Ik schat de eigenaars net wat hoger in.

Moderators: Jerry Stam