wij hebben ook een site
- V700 register
- Nieuw lid
-
of de term PKKKK-Dag statutair is vastgelegd door de Volvo 700 vereniging is mij niet bekend. Zoals gezegd willen wij laagdrempelig zijn door mensen niet te binden via een lidmaatschap. Uit ervaring van meerdere mensen binnen de vereniging blijkt dat er best wel Volvo 700 en 900 rijders zijn die zich willen treffen, maar in eerste instantie niet aan een lidmaatschap vast willen zitten. Deze mensen zijn van harte welkom en wellicht dat ze in de toekomst wel lid willen worden van de Volvo 700 vereniging als ze gezien en gehoord hebben welke voordelen er aan een lidmaatschap zitten. Laten we wel wezen, als je flink gebruik maakt van de sleuteldagen dan kan je dat jaarlijks vele euro's schelen. En de faciliteiten die de garage's bieden, die hebben wij echt niet.
Ik heb net gisteravond gechat met een Volvorijder uit Drachten en die komt deze week eens een avond bij me langs. Hij kan in de toekomst als automonteur zeker iets voor mij betekenen en wellicht is het een potentieel lid, je weet maar nooit.
Groet,
Roger KuypersWolvegaVolvo 940-GL Turbo Diesel Intercooler Estate / 1992 / Dark Grey Metallic / 352.200 kmhttp://members.home.nl/rpakuypers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vindt het trouwens prima zo, ik heb ook een groot aantal V700 leden op het Volvo-Forum van Ben gezien, daar hoor je niemand over toch ??

Eric

Volvo 945 GL Blackline 1991
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop niet dat het een soort kopie wordt van deze vereniging maar iets biedt wat deze vereniging juist niet biedt.
Een database van foto's en wetenswaardigheden actieve links, online shops etc etc. zou ik erg waarderen.

Groet, <p align="baseline">Robert Amsterdam: <p align="baseline"><font size="3">Volvo 960 2.5i 24 Valve Prestige-Line 1996</font><p align="baseline">sinds 2002 lid

- V700 register
- Nieuw lid
-
uit de strekking van mijn voorgaande posting kan je wellicht halen dat wij een aanvulling willen zijn en wellicht dat het wat mensen over de streep trekt om lid te worden van de vereniging.
Ik ben als moderator nog bezig om een en ander in te richten en het feit dat ik voor phpbb gekozen heb komt puur uit het feit dat ik niet alle kennis van php heb om een goede interactieve website te maken. Met phpbb is de interactie heel eenvoudig in te richten. Zo'n database met foto's en handleidingen en interessante links hopen wij dan ook op korte termijn aan te leggen.
Zoals aangegeven hebben wij ook gebruikte onderdelen te koop dus een online shop is er al en in die behoefte voorzien wij nu. Verder hebben we ruimte en een brug en er kan op afspraak gesleuteld worden en dat kan via de vereniging alleen als er een sleuteldag is. Helaas wachten onderdelen niet op de eerst komende sleuteldag met breken, buigen of barsten.
Wij hopen dan ook dat wij mensen die wel Volvo 700 of 900 rijden enthousiast kunnen maken om zich aan te sluiten en een eventueel lidmaatschap van deze vereniging sluiten wij dan ook niet uit.
Maar goed, ieder moet er het zijne maar van denken en als mensen ons als concurrentie zien zegt dat m.i. meer over die mensen dan over ons.

Groet,
Roger KuypersWolvegaVolvo 940-GL Turbo Diesel Intercooler Estate / 1992 / Dark Grey Metallic / 352.200 kmhttp://members.home.nl/rpakuypers
- V700 register
- Nieuw lid
-
(drupal heeft wel het voordeel van "nieuwste eerst" dat dan weer wel)
Maar om het op 3 plekken neer te leggen.... tiens
En die )&)%&* pop-ups weerhouden me ook om lid te worden
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
- V700 register
- Nieuw lid
-
En Jeroen, je kunt geen lid worden want dat wordt geassosieerd met lidmaatschapsgeld en dat betaal je niet. Je mag je bij ons kostenloos en geheel vrijblijvend aansluiten.
Bovendien begeef ik mezelf ook op meerdere fora en bezoek ik meerdere site's omdat niet elke site alles in zich heeft. Wellicht iets voor mij om naar te streven.
Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Door die pop up blocker die we hier hebben gaat het dwars doorheen. dus dat werkt niet.roger schreef : Helaas kan ik aan die pop-ups ook niets doen die krijg je erbij als je van gratis diensten gebruik maakt. Hier kan elke gebruiker zelf iets aan doen door het instellen van zijn browser of een popup-blocker. En Jeroen, je kunt geen lid worden want dat wordt geassosieerd met lidmaatschapsgeld en dat betaal je niet. Je mag je bij ons kostenloos en geheel vrijblijvend aansluiten.
Bovendien begeef ik mezelf ook op meerdere fora en bezoek ik meerdere site's omdat niet elke site alles in zich heeft. Wellicht iets voor mij om naar te streven.
En jammer dat ik geen lid kan worden.
Ik word ook altijd lid van andere forums.
lid worden cq. aansluiten = gemiereNneuk
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
hyve me!
jeroenharing.hyves.nl/#

- V700 register
- Nieuw lid
-
roger schreef : Maar goed, ieder moet er het zijne maar van denken en als mensen ons als concurrentie zien zegt dat m.i. meer over die mensen dan over ons.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik snap niet dat mensen gebelgd zijn over 'concurrentie'.
Het lijkt mij alleen maar nuttig dat er andere sites geopend worden die in dezelfde of verwante behoefte voorzien als deze, al was het alleen maar omdat er altijd mensen zullen zijn die om wat voor reden dan ook déze site niet willen (of kunnen!) gebruiken, en deze site blijkbaar zomaar ineens wekenlang weg kan zijn.
gr Erica
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook dat heeft phpBB(drupal heeft wel het voordeel van "nieuwste eerst" dat dan weer wel)
- V700 register
- Nieuw lid
-
als ik dan aan het mierenneuken ben dan ga ik nog effe door want je wordt geen lid van een forum, je registreert je enkel als gebruiker. Ik ben geen taalpurist maar ik wil gewoon een en ander duidelijk hebben omdat mensen lid worden associëren met betalen en verplichtingen, en dat is niet het geval.
Natuurlijk mag IEDEREEN die liefhebber is van een Volvo 700 of 900 serie zich registreren en zijn of haar ervaringen met ons delen. Sterker nog, graag zelfs.
Ik werk met Mozilla 2.0 en I.E 7.0 en ik heb nooit last van popups. Dat probleem leg ik toch bij de bij de gebruiker neer. Als je last hebt van virussen op je pc dan kun je wel de makers ervan de schuld geven, maar zelf dien je maar te zorgen voor een goede beveiliging. Wil je dat niet, dan moet je niet op het internet komen.

Groet,
Roger KuypersICT-DocentWolvegaVolvo 940-GL Turbo Diesel Intercooler Estate / 1992 / Dark Grey Metallic / 350.500 kmhttp://members.home.nl/rpakuypers