Nieuwe V70 Estate

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2006 13:07 #1147663 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en XC70?
Valentijn,

Interessant dat je de XC70 niet vermeldt. Geldt uw anti-sentiment dan niet voor de XC70? Persoonlijk vind ik dat ook de enige echte Volvo uit de huidige Volvo-serie en als ik verplicht een uit de laatste serie zou moeten kiezen, dan zou het de XC70 zijn.

Koen

1990 witte 764 GLE - V6 PRV B280F-motor en AW71-transmissie - 191d km De betaalbare Limousine!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2006 21:29 #1147703 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic XC70
Beste Koen,
Hmmm, eigenlijk was ik hem vergeten in mijn opsomming.....maar goed, het voordeel van de twijfel.
Ooit kocht ik een 965 van ene baron van Toesloten tot nog wat. Die had hiervoor in de plaats een xc70 gekocht. Toen ik deze auto mocht bekijken moest ik erkennen dat het toch nog vaag iets weghad van onze bakstenen zij het dat deze baksteen wel erg afgerond is. Ergens blijft het toch een opgeleukte v70.
Hoe dan ook zou ik qua schoonheid altijd voor een willekeurig model van onze vereniging kiezen boven de xc70. Maar goed, zou ik verplicht moeten kiezen uit de nieuwere modellen dan zou het waarschijnlijk wel de xc70 worden.
MvrGr
Valentijn

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2006 21:38 #1147704 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Jeroen, daar heb je wel
Jeroen,
daar heb je wel gelijk. Laten we maar hopen dat volvo in de toekomst weer minder ford-gehalte krijgt. Wat dat betreft vind ik de c30 een goede belofte. En ik ben met je eens dat Alfa in het verleden ook behoorlijke missers heeft gemaakt, maar op dit moment maken ze weer prachtige auto's wat styling betreft. Om met jouw woorden te eindigen : 't blijft behelpen. Maar er is wellicht ook hoop.
Groeten, Jan
Life is too short for bad cigars

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC