wederom blij met mijn 740...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2006 15:36 #1056845 door V700 register
wederom blij met mijn 740... is gemaakt door V700 register
...nadat ik afgelopen zondag in een enorme hagelbui terechtkwam (zonder overdrijven: hagelstenen zo groot als flinke dobbelstenen) nabij Den Bosch op de A2. Uit angst voor deuken gingen verschillende automobilisten onder viaducten stilstaan. Ik ben stapvoets doorgereden, en ik had minstens een hele rits deukjes op mijn dak verwacht tegen te komen, maar na een inspectie toen ik eenmaal thuis was bleek dat er NIETS te zien was! Geweldig!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2006 17:47 #1146879 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic wel last van het weer!
Vet balen! Ik ben gisteren tegen een stoeprandje opgeknald nadat ik op een rotonde moest remmen voor een invoegende automobilist. Ik ging rechtdoor tegen de verhoogde stoep. Resultaat een kromme draagarm links op mijn 240. Net alsof die wraak wil nemen dat ik hem ga wegdoen. Morgen krijg ik mijn "nieuwe" 940. Ik verheug me er al op. Wel balen dat ik nu nog de 240 moet gaan repareren voordat ik die kan verkopen. Misschien dan toch maar slopen?<div>Maar morgen gaat een lang gekoesterde wens in vervulling, ben ik eigenaar van een 940 estate IC, uit &#39;96 met 150k op de klok. En van die mooie dorpellijsten met logo.</div><div>Helemaal goed! Ik ben benieuwd of ik vannacht kan slapen...<div></div><div></div><div>
<div>Ton-Herman</div><div></div><div>Nog maar een nachtje slapen en ik heb mijn 940!</div></div></div>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC