woede #@$@#$$

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2006 16:00 #1145034 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geluk

Tot nu toe met mijn auto alleen heel veel geluk gehad wat betreft het aftrappen van spiegels, 3x overkomen, maar kon ze steeds weer gewoon rechtzetten zonder schade aan spiegel, spiegelhuis of electrische componenten.
't is me 2x links en 1x rechts overkomen (toen had ik m aan de straatkant ingeklapt om aftrappen te voorkomen), dus zijn de sympathieke personen op 't geniale idee gekomen om het dan maar via de stoep te proberen. (zucht) Heb er nooit de lol van in kunnen zien.
Aan de politie heb je in ons land idd heel erg weinig, weet ik uit ervaring.

Niels
940 GLE 16V Automaat

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2006 16:19 #1145035 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Duit uit het zakje

Rversteeg schreef : Ik denk dat de meeste beschaafde mensen dit als ze diep in hun hart kijken ook zouden doen, ondanks alle grote verhalen over loden pijpen en zo.

In mijn geval, idd: Grote bek, klein hartje. Neemt niet weg dat ik me er behoorlijk over op kan fokken. Blijf toch gewoon met je poten van andermans spullen af.
Bij mijn laatste auto had iemand op het rechterachter spatscherm de tekst KUT gekrast, met een spijker. Tot op het blank staal beschadigd. Dat ik in Den Bosch woon behoeft geen nadere verklaring denk ik zo........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2006 17:40 #1145040 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad frustrerend ja.
Ik heb eens de kosten uitgerekend aan vandalisme in de 10 en een halve jaar dat ik hier in het zuiden des lands woon. Alle vandalisme is of in Sittard, of Maastricht gebeurd. De maandelijkse bijdrage die ik moet betalen aan vandalisme zijn 10Euro30 per maand ongeveer (uitgesmeerd over die 10 jaar) en factoren hoger(!) dan de bekeuring die ik kreeg in de afgelopen 10 jaar :-) Hej, dit zijn 22 keiharde oude guldens per maand die je gewoon zomaar kwijt bent omdat je een auto hebt gekocht... Schandalig gewoon! Daarbij komt dat ik alles niet eens altijd officieel heb laten repareren door een Volvoverdeler. Dan zit je heel gemakkelijk ruim boven 2000euro totaal ofwel 17euro per maand. Grootste schade was eens een inbreuk. Achterzijruitje ingeslagen en voorportier met slot helemaal gehavend. Ik kon niet meer instappen aan de normale kant maar ze waren niet in de wagen geweest voor de radio of zo. Misschien opgeschrikt door voorbijgangers? Dat kostte mij destijds wel een flinke duit overigens.
Ik heb nog niet eens een nieuw spatbord gekocht waar de hamerslag nog instaat... Moet ik nog kopen en overspuiten. Kom je dus boven de 10euro30 uit...

Vreselijk frustrerend is het, en je er tegen verzekeren loont niet de moeite... Ik heb wel gemerkt: hoe duurder je wagen hoe meer ellende van vandalisme. Mijn oude '77 244 heb ik nog nooit met schade teruggevonden.

Robert

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC